Мағжанға арнау

Мағжанға арнау
жеке
блог

Мен ақын емеспін сөзге шешен,

Өлеңді жазайын мен өрнектелген.

Бір ғасырда, бір туар сендей ақын,

Мағжан, ақындардың маржанысың.

 

Мен жастарға сенемін деп ,ақын,

Өлең арнап жастарға сенді емеспе.

Болашақты тапсырып жас ұрпаққа,

Сеніп бұл өмірден кетті емеспе.

 

Аманаттап келешекті жастарға,

Бұл өмірде Мағжан жоқ болса да.

Әр өлеңі жастарға жігер,қуат берген,

Көкірекіндегі сенім отын өшірмеген.

 

Тарихта аты алтын әріпен жазылған ,

Қалдырған келешекке алтын қорын.

Қазақтан шыққан өзіндей ақымен,

Мақтанамын ақындардың маржаны деп.

 

Есімің өшпейді ешқашан ел есінде,

Мақтан тұтар ақыны қазақтың .

Халқының қамын жеген жазықсыз,

Қуғын -сүргінге ұшырап , қудалады.

 

Тарихқа көз жүгіртсек сан белесті,

Адам жүрмес жолы тайғақ, тікенді .

Қиындық , азабы көп бұл жолда ,

Дәл өзіндей ақындарым өткерді.