Волонтерым-қымбатсың!

Волонтерым-қымбатсың!
жеке
блог

Волонтерым-қымбатсың!

Еріктілер, ерікті деп жастар жылы,
Кей адамдар еріккен деп топшылады.
Мұқтаж жанға жанашырлық танытып,
Көз алдында қуанышын жасырмады.

Жастар жылы жариялады қауымына
Назарбаев қол қойды қаулыға да,
Аялы алақанын,көрсетті кеп
Тәуелсіз,қазақ бала өр жолында.

Тағыбай Ақерке Тұрарқызы