Арман жұлдыз

Арман жұлдыз
жеке
блог

Арман жұлдыз аспанда жымыңдайды

Жердегі гүл желге ырғалып қимылдайды

Мендегі бар арманым сол жұлдыздай

Сол жұлдыздай көгімде жарқырайды

 

Жарқырайды жұлдызым жарқырайды

әр түн сайын аспаннан бір қарайды

қарап тұрып қадалып армандаймын

қиялыма кіріп кетіп қалғандаймын

 

Жалғасы бар.....

авторы : Ералы Гулназ Бериккызы