Махаббат деген ...

Махаббат деген ...
жеке
блог

Әр кім махаббаты әр қалай түсінеді! Ал мен үшін ол- Әуелі Аллаға, пайғамбарға(с.ғ.с) содан кейін ата-анасына, бауыр туыстары, дос-жарандары жасаған ортасына деген құрметі, сүйіспеншілігі, сол ортадағы өзінің орны оның дәлелі! Арадағы достықпен силастықтың бір-біріне деген сенімі, сүйіспеншілілігінің қимастыққа жетіп, ғашық болғаннан бастап сезімдерінің шырқау шегіне жетіп өмірлерінің бір арнаға тоғысуы нағыз махаббат болмақ! Ал ғашық болып сезімдері шарықтай алмаса онда ол махаббат емес, жәй ғана уақытша болған сезімдердің жетегіне еріп, лағынет сөзін құптап кете берген, жіберген қателігіміз ғана...!