Қаламымнан қанат алған сырлы өлең

Қаламымнан қанат алған сырлы өлең
жеке
блог

Ана-жаным

 

Анашым сен біз үшін асыл арман,

Балалық жүрегімнен бастау алған.

Сөз жетпейді өмірді өрнектеуге

Бар әлемді Ана- жан аялаған.

 

Көктемменен құлпырым келді бүгін

Аналардың асыл күні Наурызбенен.

Бүкіл әлем асығуда құттықтауға,

Ана емес пе өмірдегі дара тұлға?

 

Жүректегі анамыздың мейірімі

Өшер ме екен , өмірден кетер ме екен?

8 деген сыры тұнық , сырлы санда

Аналардың асыл күні мейрамы екен!

 

Бұл күндері мол бақыт құшағында,

Аналарым, бәйшешектей құлпыруда.

Тек бір ғана тойланатын бұл мейрамда

Аналарды қуантуды мақсат ұста!

 

Сөз құдырет жетпейді екен Ана -жанға

Тек жүрегім айталады амал бар ма?

Не дегенмен, ана деген дара тұлға

Алдында  тағзым бер де , үлгі ұста.