Менің шабытым

Менің шабытым
жеке
блог

Менің шабытым

Мен өлең шығарғанды жақсы көремін.Сол үшін шабыттанамын.Ол менің күнделікті өмірімнің бір бөлшегі.Мен өлең шығармас бұрын ойымды жинақтап аламын.Содан кейін кірісемін.Менің қазірде көп шығармаларым,өлеңдерім бар.Ол туралы кейінірек таныса өтеміз.Біз өлеңді ермек үшін шығармаймыз.Оның да бір заңы бар.Әрбір адамның өз арманы бар.Кешіріңіздер тақырыптан ауытқып кеттім.Менің вконтакте желісінде парақшам бар соған тіркеліңіздер.Өлең шығару керек болса айтыңыздар көмектесемін.Сау болыңыздар!!!