Автор ;Дина Ораз аударған ;Талғат Халық

Автор ;Дина  Ораз аударған ;Талғат Халық
жеке
блог

Сен алдың оны,ойыншыққа балап!
Тастайсың ба,ойының қанғаннан кейін?
Көз жасын төгіп,жастыққа жылап,
Іздейді тағы,әкенің үйін.

Қуанатын оған бар ма екен мекен?
Жүректерден күтіп,жылуын жанның.
Жан-дүниесі оның,селт етер ме екен?
Шырылдатып оны тастағанда тағы!

Түсінер кім бар,сезімін толық?
Жүрегі мен құшағын айқара ашып!
Жетімдер үйінен-балалы болып,
Бар мейіріміңмен, бауырыңа басып.

Қарамай оған бөтен адамдай,
Тәрбие беріп ,сен оған дұрыс!
Жылу силашы, туған балаңдай,
Қылықтарын да,түсінуге тырыс!

Ержеткен соң сізге,басын иетін,
Әке мен шеше болып шын оған!
Ата-ана болшы нағыз сүйетін.
Қызығы мен шыжығына шыдаған!



Ты взяла его,как игрушку! 
Наигравшись,бросишь потом?
Он слезами зальет подушку
Будет вновь искать отчий дом.

Ждать и верить.Где ему рады?
В нашем сердце искать тепло,
А его,еще раз,бросят
Что же, бывает-не повезло!

Кто из вас испытал такое
Кто о чувствах подумал его?
Взять ребенка-ДЕЛО ПРОСТОЕ!
Стать семьей,легко ль,для него

Полюбить,воспитать и принять,
Всю любовь,тепло ему дать
Обращаться с ним, как с РОДНЫМ,
И не быть для него ЧУЖИМ.

Не бросать и не лгать ему впредь
Взять, все страхи преодолеть.
Дать надежду,не забирать
И родителем для него стать!

Взять и бросить-дело простое,
А ответственность,как найти?
И принять дитя, как РОДНОЕ,
И семью помочь обрести.