Жалғыздықтан жалыққанда...

Жалғыздықтан жалыққанда...
жеке
блог

Асыққан арманына

Пендеде бар ма кінә?

Жүректі тапсам деймін

Менікін алған ұға.

 

Бір кешер бал ғұмырды

Арнайтын ән-жырымды.

Тезірек тапсам деймін

Тек мендік жалғызымды.

 

Паналап тұрағымды

Анамды қылар үлгі.

Іздеумен мен келемін

Өмірлік сыңарымды.

 

Н. Еркөбеков