Үстел теннисі үстіндегі керемет

Үстел теннисі үстіндегі керемет

Теннис үстелі үстінде бұрын-соңды болып көрмеген кереметтерді тайваньдық Чуан Чи-Юань мен бельгиялық Жан-Мишель жұбы ұсынуда...

Жуырда ғана Тайваньда өткенде кездесуде жұртшылық сиқырлы ойынның үстінен түскенін кеш барып білген. Алғашында теннис әдеттегідей басталғанымен, аяғы аянып қалмаған қос теннисшінің мықтылығы арқасында таң-тамаша қалдыратын керемет сәттерге толы болыпты. 

Енді айтып жеткізу мүмкін емес, дұрысы, өз көзіңізбен көргеніңіз:

Дайындаған: Әкежан Дәкен

сурет: tennis.uspa.com.ua

Л. Лига