Қайғыдан соң...

Қайғыдан соң...
жеке
блог

Қайғы да біраздан соң қымсынады,

Тарылып,ауа жетпей тұншығады.

Көкірегің тауыс құстай дүр сілкініп,

Бітелген көмейіңнен үн шығады.

Әдетте, жаңбырдан соң күн шығады!

 

Өзгеріп бұл әлемнің бояулары,

Білдіріп,жан-дүниеңнің оянғанын.

Қарайсың тіршілікке өзге көзбен,

Қасірет мықты орын оя алмады,

Өмірге құштарлықты жоя алмады!