Сүйемін деп неге ғана айттың сен...

Сүйемін деп неге ғана айттың сен...
жеке
блог

Дала - тұман,
Тұншығамын, 
Ауыр – үн,
Домалайды көз алдымда тары күн...
Жұбата алмай жүрегімді жылаған
Жүдеп кеттім, 
Жылусыз қап, 
Арыдым.


Бақыт деген бар ма еді?
Ұқпадым,
Жанарымның кермек жасы – 
Жұтқаным.
Тұрмын үнсіз қалтыраумен, 
Шеріммен,
...Жаз көңілі, 
Жүрегіме жұқпадың.


Күресе алмай
Көне жолда қайғыммен,
Ана әлемге құшағымды жайдым кең
Кірпігімнен мұң үземін бұл ғасыр
Сүйемін деп неге ғана айттың сен?!

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.