"Ақтөбенің" мықты деңгейге көтерілуі

"Ақтөбенің" мықты деңгейге көтерілуі
жеке
блог

Ақтөбенің үлкен жетістіктерін сіз бен біз жақсы білеміз. ҚПЛ да бес рет алтыннан алқа тағынған Ақтөбе клубы, соңғы жылдары сүренсіз ойындарымен адамның есін шығарып жүр еді. Және үлкен жарыстарға қатысса алмай 6-7 орыннан көрініп жүр еді.  Осы орайда Ақтөбенің деңгейі қалай көтерілгеніңе тоқталсақ. 

Ақтөбенің өз күшіне мінуі, былтырғы жылы көктем айынан басталған еді. Ол кезде команда мықтылар қатарында болмаған, ортаңқол ұжымдар қатарынан көрініп жүрген Ақтөбе, кеңеттен өзінің жанкүйерлерінің алдында мықты қарсыласқа айналды. Команда Астананың қарымын қайтарып тастады. Сол ойыннан кейін, Ақтөбе стадионыңда ине шаншар орын болған жоқ. Команда мықтылығы, жанкүйердің аяқай шуы қарсылас командаға мүмкіндік бермеді. Ал енді сол құрамда биыл сақталып өзінің деңгейін арттыра түсті. Ең басында Андрей Карпович мырза тізгіндеді. Каспийден жеңілген соң, камонда өз деңгейін көтеріп алды. Бұрынғы кездегі командадан аты ғана қалғандай, команда бұрынғыдан жақсы ойнай түсті.

Елдің тілеуі қабыл болып, Ақтөбе клубы жақсы ойындарын өткізіп бастады. Енді командаға не керек болды десек, әрине бапкер тұрақтамады. Мухановтың ойыны тактикасы, хаус тактика, себебі, допты айып алаңға асыра береді, сол арқылы гол салады, қазір олнәрсе ескірген оны көзбен көріп отырмыз. Ал енді нағыз бапкер-Андрей Карпович өте керемет бапкер. Дәл соңғы турға дейін, Ақтөбе көш басын бермей келді, ал соңғы турда күтпеген жерден жеңіліп қалды. Осылай Ақтөбе өз чемпиондығынан айырылып тыңды. Енді команда биылғы жылы, нағыз фавориттер қатарында болғандықтан, әр команда бұдан сескенеді.

Қортындылай келе, команда жақсы ойыншыларды жинап алды. Ендігі кезек жақсы тактика, жақсы атмосфера болса, команда биыл конференция лигасы және ел чемпионы болады деген ойдамыз. Ақтөбенің бұрын сонды жақсы ойыны, сонау 2015 қалып қойған, сондықтан сеніп отқан халықты жерге қаратпай, команда үшін тырысу керек.