«Моя вечерка» кітабы

«Моя вечерка» кітабы
жеке
блог

Алматыда ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНДЕ «Моя вечерка» кітабының тұсаукесері өтті.
Оған беделді журналистер, редакторлар, ҚазҰУ-дың әлеуметтік даму жөніндегі проректоры Әлия Мәсәлімова, Қазақстан Журналистер одағының басшысы Сейітқазы Матаев, ҚазҰУ журналистика факультетінің деканы Сансызбай Мәдиев қатысты.

“Алматы-ақшамы” қоғамдық-саяси газеті – Алматы қалалық әкімдігі мен қалалық мәслихатының ресми басылымы болып табылады. 13 сәуірде Бірінші саны 1988 ж. 1-шілдесінен бастап “Вечерняя Алма-Ата” газетінің аудармасы ретінде жарық көрген. 1990 ж. 17-ақпаннан дербес газет болып шыға бастады. Газеттің алғашқы бас редакторы — И. Бейсебаев. Алғашқыда 40 мың данамен тек Алматыда, 1982 жылдан кейін Алматы, Талдықорған, Семей, Шымкент, Қызылорда, Жамбыл облыстарына тарады. Қазір республиканың барлық облысына тарайды. Газет қалалық әкімдік пен мәслихаттың жұмысын, Алматы қаласының әлеуметтік- экономикалық өмірін жазып келеді. Редакцияда қоғамдық-саяси өмір, экономика және әлеум. мәселелер, құқық, әдебиет-өнер, хат және қоғамдық пікір бөлімдері бар.

Сондай-ақ Төлеміс Бақтыбайұлы өз ұжымына індет пен қаңтар оқиғасы аясында атқарған жұмыстары үшін алғысын білдірді.
Пандемияның кешіктірілген екі жылы қаңтар оқиғасынан кейін газет үнемі жұмыс істеді, өз қызметін тоқтатқан жоқ. Журналистер көзге көрінбейтін майданның жауынгерлері. Пандемия кезінде де олар жүру, суретке түсу және ашу мүмкін емес ең «лас» жерлерде болды. Газетіміздің ұжымын өз ісін жанқиярлықпен жақсы көретіні қайран қалдырды.

«Өткен жыл біз үшін мерейтойлық жыл болды, 85 жылдық мерейтойымызды атап өттік. Бар жауапкершілікті өз мойнына алған қалалық газет ретінде газетіміздің мерейтойы аясында көптеген шараларға атсалысты. Ең алдымен балаларға арналған бірқатар іс-шаралар: би, сурет, оқырмандар байқаулары қатысты. Сондай-ақ төрт іс-шара өткізілді: 1, 7 және 9 мамыр. Барлығын аяқтап, балаларды қорғау күніне қорытынды жасадық. Былтырғы қалыпты аптап ыстық кезінде біз сынақты таңдадық – жаз бойы аптасына екі рет бұрын отырғызған аллеяға су құйып тұрдық», – дейді Төлеміс Құлмұхамедов.

«Қазақстанда газеттің ерекше тарихы бар. Бір кездері Вечерка есімде – газет дүңгіршектеріне кешкі сағат бесте адамдар осы газетке тік тұрып кеткен. Біз де оның соңынан ердік. Оның құны екі-үш тиын болды, бірақ бәрі оны күтіп отырды», - деп еске алды Сейітқазы Матаев.
Журналистер одағының басшысы ұжымды газеттің 85 жылдық мерейтойымен құттықтап, Төлеміс Құлмұхамедовке де алтын медаль табыс етті.

“Команданы 85 жылдық мерейтойымен құттықтаймын. Осы сәтті пайдалана отырып, газеттің бас директорына Қазақстан Журналистер одағының алтын медалін табыс еткім келеді. Ол журналистикаға сіңірген еңбегі үшін ғана емес, Қазақстандағы жергілікті қоғамның дамуына қосқан үлесі үшін де беріледі. Ал бүгін Төлеміс Бақтыбайұлы Құлмұхамедов аталмыш сыйлықтың лауреаты атанды”,– деді Сейітқазы Матаев.

Осындай ауқымды шараға қатысқаныма қуаныштымын. Кітап беттерінің алғашқы бетінде мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың алғысын көре аламыз. Бұл үлкен нәтиже, ақталған ерен еңбек!