Стресс-менеджмент жайында

Стресс-менеджмент жайында
жеке
блог

Стресс - бұл өмірде ғана емес, жұмыста да жиі кездесетін құбылыс. Көптеген тапсырмалар мен тапсырмалар, жоспарлар мен есептер, менеджмент талаптары, өз міндеттерін тиісті деңгейде орындау, байланысты проблемалар мен мазасыздықтар - бұл бізге әсер етуі мүмкін стресстік факторлар массивінің аз ғана бөлігі, және бұл мазасыздандырмайды. Сонымен бірге, бұл мәселе әлемдегі стресссіз өмір сүріп, жұмыс істегісі келетін қарапайым адамдарды ғана емес, көптеген басшыларды, HR менеджерлерін және басқа да мамандарды алаңдатады. Дәл осы себептен қазіргі кезде жұмыс орнындағы стрессті жеңу проблемасымен қатар жүретін «стрессті басқару» ұғымы қолданысқа енеді. Стресс - дененің күшті физикалық немесе психологиялық стресстің жалпы реакциясы. Бұл сонымен қатар дененің және адамның жүйке жүйесінің депрессиялық күйін білдіреді. Стрессті басқару мәселесіне келетін болсақ, бұл статистикалық мәліметтерге сүйенсек, жұмыс кезіндегі стресске қатысты. Стресс-менеджмент- күшті физикалық немесе психологиялық стресс кезіндегі олардың күйі мен мінез-құлқын сауатты басқару. Мұндай стресс көбінесе жұмысшының жұмысын айтарлықтай төмендетеді, оның эмоционалды, физикалық және интеллектуалдық әл-ауқатына әсер етеді. Шамадан тыс жүктеме персоналдың кәсіби және жеке қызмет саласында қажет болатын күштерін сіңіреді. Үнемі шамадан тыс жүктеме созылмалы шаршағыштықты туғызады, бұл жұмысқа деген қызығушылықтың жоғалуымен және ұзақ демалғаннан кейін де қалпына келу мүмкіндігімен жүреді.

Стрессті басқарудың үш негізгі стратегиясы бар:

Стресстік факторларды болдырмау - бұл ең жылдам және қарапайым нұсқа, бірақ егер мүмкін емес болса немесе проблеманы қалдырғысы келмесе, ол қолданылмайды. Сонымен қатар, стресс факторларын толығымен жою мүмкін емес.

Стресс факторларының өзгеруі - біз проблемаға әсер етуді қалайтын және қабілетті болған кезде және өзгеру процесіне белгілі бір ресурстарды жұмсауға дайын болған жағдайда;

Стресс факторларына деген көзқарастың өзгеруі - ең үлкен психологиялық күш-жігерді қажет етеді.
Стресс-менеджменттің негізі өмірлік мақсаттарды, құндылықтарды, көзқарастарды және мінез-құлық стереотиптерін білумен байланысты өте маңызды ішкі жұмыс болып табылады. Стрессті басқару сонымен қатар мақсат қою және уақытты басқару процестерімен тығыз байланысты.