Тайип Реджеп Эрдоған-Алланың арыстаны

Тайип Реджеп Эрдоған-Алланың арыстаны
жеке
блог
Бұл кісі жайлы көптеген халық əр-түрлі ойда.Бұл мақалада жазғым келгені өз пікірім.Эрдоған 1954ж 26 ақпанда,Түркияның Стамбул қаласында дүние есігің ашқан.Қарапайым орташа қамтылған отбасыда өскен екен.Əкесі теңіз күзетшісі болып жұмыс істепті.Өзі де еңбекке ерте араласа бастапты.Қауіпті аймақтарда тоқаш мен тəтті сусын сатып үй ішіне қолғабыс етіпті.Арнайы медреседе діни ілім-біліммен қоса тəлім-тəрбиені қатар алған.Эрдоған құранды толық жаттаған хафиз екен.Жəне де атап өтерлік бір жайт Эрдоған əрдайым ұйықтар алдыңда анасының аяғынан сүйеді екен.Əрине бұл оның адамдық қасиеті,ал ол билікке келісімен,елде санасаң қаншама таңды ұйқысыз аттыратың мəселелерді шешкен,əліде шешу үстіңде.2014 жылы сайлауға түсіп 51.79% пайызбен сайлау оқ бойы дара озып шоқтығы биік тұрды.Билік басыңа келе салысымен ел-ішіңде біраз өзгерістер байқалды.Ең алдымен Түркияда хиджабқа қарсы заңды алып тастап Алланың қаһарың шақыратын заңнын мəселесіне нүкте қойды.Эрдоған бір сөзіңде:қарындастан хиджабты шештіру, қасиетті қағбаны қиратуданда жаман!деп елді бір серпілтіп тастаған.Түркияның экономикалық хал-ахуалы Эрдоған билік тізгінің алмай тұрып,біраз төменгі дəрежеде болған.Атың атап,түсің түстейтің болсақ жұмыссыздық,балалардың білім сапасының төмендігі,елге лайықты өмір сүруге арналған жағдайлардың жасалмауы т.б.Эрдоған билік басына келісімен жұмыссыздық жағдайы азая бастаған,оқушылар заманауи білім алуға толық жағдаймен қамтылды,мəдениет орындары ашылып халықтың өмір сүру деңгейін біраз шамаға көтерді.Тағы да тілге тиек ете кететің жайт Түркияда қарапайым ұстаздардың жалақысы, елдегі шеңді билік өкілдерімен нақтырақ айтқанда депутаттармен бірдей екен.Бұл дегеніміз ұстазға жасалған құрметтің бірі.Түрік тілінің деңгейің көтеру мақсатында əр елге өз лицейлерің,колледждерің,университеттерің ашып қойған.Байқап қарасаңыз бұл да бір-саясат.Эрдоғанның күллі аузыңда Алласы бар иісі мұсылманның жақсы көретің бір қасиеті мұсылман жұртшылығына қорған болуы.Атап айтар болсақ Эрдоған Ұйғыр халқына геноцид жасалғаның тілге тиек етіп Қытай мемлекетің оған айыпты екенің айтты.Бирмадағы мұсылмандарға геноцид жасалған кезде бүкіл əлемге ол сұмдық жағдайды құлақ қағыс еткен осы Эрдоғанның ащы зары еді.Ол мұсылман жұртшылығың қалай болсада қорғап қаламын деп ел-жұртты бір сілкінтті.Мұсылман халқының қасиетті жері Йерусалимді де Израиль өз астана етіп жарияламақшы болғанда,Эрдоған тағы да батылдық жасап Құддысты мұсылман халқыңа тиісті болғандықтан иесіңде қалу керек деп мəлімдеме жасады.Тіпті керек болса Израильдіктерді террористер деп зілді үнің қатты.Кім не деседе Эрдоған мен үшін мұсылман халқының аяулы перзенті,халық оған Алланың арыстаны деген атақты қойып үлгерген.Расыменде қорқау шибөрінің емес,нағыз айбатты арыстанның тірлігің істеп жүрген азаматқа нақ қойылған есім.Құдіретті хақ тағала біздің елімізде осындай азаматтардың билік басыңа келуің нəсіп етсің.Əрбір ананың жатырына біткен сəби дəл осы кісідей елінің елеулі,халқының халаулы азаматы болсың.