Ердоған мен Си Цзиньпин телефонмен сөйлесті: не айтылды?

13 шілдеде Түркия Республикасының Президенті Режеп Тайып Ердоған мен Қытай төрағасы Си Цзиньпин телефон арқылы сөйлесті деп хабарлайды Халықаралық Түркі академиясының Turkic Weekly апталық дайджестінде.

Әңгімелесу барысында екіжақты қатынастардың жай-күйі мен болашағы, сондай-ақ аймақтық процестер талқыланды.

Түркия президенті әкімшілігінің байланыс кеңсесі тараптар сауда, инвестиция, энергетика, көлік және басқа салалардағы қатынастарды дамыту жолдары туралы пікір алмасқанын хабарлады.

Президент Ердоған биыл екі ел арасындағы дипломатиялық қатынастардың жарты ғасырлық мерейтойын атап өткенін еске салып, Түркияның бұл оқиғаны «терең достық байланыстағы елдерге сәйкес» атап өтуге дайын екенін атап өтті.

Түрік лидерінің айтуынша, Анкара мен Пекин халықаралық және аймақтық аренада экономика мен дипломатия саласында ынтымақтастық үшін үлкен әлеуетке ие.

Түркия Президенті ынтымақтастықты нығаутудың жаңа серпіне айналатын жоғары деңгейдегі Бірлескен жұмыс тобының құрылуын жоғары бағалады.

Сондай-ақ, Түркия басшысы Анкараның тең азаматтық құқықтарды, бостандықтарды қамтамасыз ету және Қытайда тұратын этникалық ұйғырлардың әл-ауқатын жақсарту маңыздылығына назар аударды. Ердоған Түркияның Қытайдың егемендігі мен аумақтық тұтастығын құрметтейтінін атап өткен.



Бөлісу: