Африка балаларының қазіргі жағдайы және оны шешуге мүмкіндік барма?

Африка балаларының қазіргі жағдайы және оны  шешуге мүмкіндік барма?
жеке
блог

Африка балалары туылғаннан бері басқаша бір бөлек әлемде өмір сүруде. Бірақ - та біз олардың қазіргі өмірін көз алдымызға елестете де алмаймыз... Олардағы мұқтаждық бірінші орынды алады. Тек қана бұл емес, онда көбінесе зардаптарды балалар шегуде. Мұндағы балалар ойынның не екенін де білмейді ғой...  Балалар өздерінің ата - анасын, туған - туысқандарын да көрмейді. Бұл не себептен? Өйткені мұндағы үлкен адамдар азық - түлікке ақша табу үшін күні - түні еңбек етуге мәжбүр. Африкалық балалар бір сөзбен айтқанда жылауды да ұмытқан.  Жылаудың да себебі жоқ. Туылғаннан бері жылап келе жатқан балалардың жағдайы қазіргі таңда мәз емес. 

Африкадағы әр сегізінші бала бір жасқа жетпей тұрып қаза табады. Не себептен? Біреуі ата -анасынан айырылса, біреуі аштықтан қаза табады.

Африкадағы балалар -ата анасынын жоқтығынан далада өмір сүруге мәжбүр болып келеді. Ата-анасы бар балалар да, осындай жағдайда өмір сүруге мәжбүр. 

Африкалық балалар өз бетінше дамиды. Егер бала бәр нәрсеге қызығушылық танытса, анасы оны жіберіп және ол балаға қажет болған нәрсені іздестіру үшін өз бетімен басқа жерлерді аралауға рұқсат етіледі.

Ешкім оған зиян келеді - ау деп алаңдамайды.

Африкадағы нәрестелерді аналары ұзақ уақыт бойы емізеді.

Мұнда таза су табу қиын, ал екі адам үшін бұл әрдайым жетіспейді.

Сүт - африкалық балаларды тамақтандыруға арналған керемет азық-түлік болып саналады.

Африканың кедей елдерінде адамдар білім алуға мұқтаж емес деп есептеледі.

Мұның түсіндірмесе адамдар қарапайым не үйрену керек екенің өздері білмейді. Кедей елдердегі ауылдар мен қалаларға, мектеп жасындағы балаларға, тастар мен таяқтарда санауға және ең мықтыларға кітап оқу үйретіледі. Қазіргі таңда Африкалық балаларға білім көшеде беріледі.

Енді сөздің тоқ етеріне келетін болсам, қазіргі таңда бүкіл әлем адамдары Африка халқы қалай қиналып жатқанын біледі, бұл қазіргі таңдағы бұқаралық ақпараттардағы өзекті бәр мәселе. Әлемнің түкпір - түкпірінен жиналған жанашыр адамдар қолдарынан келгенше аямай көмек көрсетуде. Бұл әрине өте өзекті мәселе болса да, оның шешімін табуға әрдайым болады. Егер барлық жанашыр адамдар осы мәселені шешуге ат салысса. Африка халқының жағдайы бұдан әрі жақсарады деген үміттемін...