''ҰБТ-ға дайындалуға уақытым жетпейді''(Арнайы тапсырма)

''ҰБТ-ға дайындалуға уақытым жетпейді''(Арнайы тапсырма)
жеке
блог

ҰБТ-Ұлы Біркүндік Трагедия.Жәй ғана кәдімгі өмірде болатын ыңғайлы трагедия құруға болады.Болашаққа бастар жол осы ҰБТ-дан құралуы мүмкін.''Мақсатыңа Массагетпен жет''байқауы басталмай тұрып,мен алдыма ҰБТ-ға дайындалам деп шешкен болатынмын.Байқау басталған соң алдыма тағы біраз мақсаттар қойдым.Өзім үшін алтын тізбек құралды.Шынымды айтсам арнайы тапсырмаға не жазарымды білмедім.Содан өзімнің ҰБТ-ға қалай дайындалып жүргенім туралы жазғым келді.

  1.   Мен күн сайын таңғы сағат 5-тер шамасында тұрып,биологияға арналған кітапшалармен дайындаламын.Таңертең миға біраз ақпарат қабылдап алуға болады.Оқыған сұрақтарынды келесі бір адамға айтып бере аласын.

2.ҰБТ жоспарын дайындау.Мысалы:Бүгін мына кітапшаға дайындалам деген сияқты жоспар құруға болады.

3.Білмейтін сұрақтарынызды дәптерінізге жазып алу.

       Сонымен қатар ҰБТ-ға дайындалуға уақытым жоқ деген сөз,жәй ғана болмашы сөз...Өзініз үшін еріншектікті ұмытып алға қадам басыңыз.''Бақ шаба ма,бап шаба ма?''-біреудің жолы болса,біреудікі болмайды.Дайындық артықтық етпейді ең бастысы.Шүкір ҰБТ-ға дайындалуға уақытым жеткілікті.Дайындалу өзініз үшін пайдалы әрі жемісті болмақ.Биылғы жас түлектерге тек сәттілік!