Үнді халқының қазіргі қоғамдағы діні мен дәстүрі

Үнді халқының қазіргі қоғамдағы діні мен дәстүрі
жеке
блог

www.kaznu.kz 

Әл-Фараби атырдағы Қазақ ұлттық университеті

Философия және саясаттану факультеті  Дінтану мамандығының 3 курс студенті Оңалжан А.

Жетекшісі дінтану және мәдениеттану кафедрасының аға оқытушысы Тунгатова У.А.

 

Үндістанның салт дәстүрі
Үнді елінің салт дәстүрі осы елде тұратын жүзден астам этникалық топтардың арасында болатын барлық мәдени, көркем, діни және әлеуметтік құбылыстарды қамтиды. Аумақтың көлемі мен оның аймақтары арасындағы айырмашылықтар көптеген дәстүрлердің, әдет-ғұрыптардың, тілдердің және гастрономияның түрлерін тудырады.Осылайша, Үнді мәдениеті елді мекендейтін әртүрлі субмәдениеттердің қоспасынан құрылды. Оның көптеген дәстүрлері мен нанымдары біздің дәуірімізге дейінгі екінші мыңжылдықтың ортасынан басталады.
Үндістанның негізгі діндері олар:Индуизм, ислам, сикхизм және буддизм. Сондай-ақ джейндер, зороастрлықтар, бахайлар мен христиан қауымдастықтары да өте көп.
Дивали
Дивали - бүкіл елдегі ең керемет фестиваль.Бұл фестиваль күзде атап өтіледі және адамдар үйлерін безендіріп, сыйлықтармен алмасады. Ең көп таралған безендіру шамдар және саз шамдар.Фестивальдің бастауы діни. Индустардың пікірінше, Диуали Кришнадан жарты құдай Наракасураның жеңіліске ұшырағанын есіне алады, бұл бұрынғы тұтқында болған 16000 бойжеткенді босатуды білдіреді.Фестиваль сонымен қатар Рама ханзада Равананы, жындардың патшасын жеңгеннен кейін оның Айодхияға оралуын еске алады.
Үйлену
Үйлену дәстүрі Үндістанда ғасырлар бойы қалыптасқан. Қоғам жаңғыртылғанымен, көптеген некелер әлі де жалғасуда, дегенмен, бүгінде қалыңдық пен қалыңдық соңғы келісімін береді.Қолданыстағы заңдар балалардың некеге тұруына тыйым салады, дегенмен олардың елде әлі де болып жатқандығы туралы мәліметтер бар.Некеге келіскен кезде, қалыңдықтың отбасы күйеу жігіттің отбасына немесе күйеу жігіттің өзіне махр береді.
Холи, түстер фестивалі
Холидегі елдегі ең маңызды фестивальдардың бірі, сонымен қатар Холака немесе түстер фестивалі деп аталады. Бұл фестивальда индус көктемі, Палгуна айының толық айынан кейінгі күн (наурыздың бірінші бөлігі) тойланады.Көктем мерекесінен басқа Холи үнді мифологиясынан түрлі іс-шараларды атап өтеді. Сол күндері құқық бұзушылықтар кешіріліп, әлеуметтік нормалар уақытша ұмытылуы керек.
Қасиетті сиыр
Үндістер, ең болмағанда, индустар сиырды қасиетті жануар деп санайды. Себебі, олар оны Деви (богиня), табиғат анасының символы деп анықтайды.Екінші жағынан, Үндістанның бірнеше діндері одан әрі қарай жүреді. Осылайша, вегетарианство елде кең таралған.
Ырымдар
Үндістердің күнделікті өмірінің көп бөлігі адамдардың қоғамдағы әдеттерін бірнеше рет қалыптастыратын ырымдармен байланысты. Үндістанда күнделікті өмірде қабылданатын көптеген нанымдар мен шешімдер астрологиялық немесе діни өсиеттермен байланысты.Сәбилердің аты-жөнінен, кәсібінен, некеге серіктес таңдауынан және адам өміріндегі басқа шешімдерден оларға көбінесе осы қоғамның сенім деңгейіндегі сенімдері әсер етеді.
Қолмен тамақтану
Үндістандағы тағы бір танымал дәстүр - бұл қолмен тамақтану. Бұл көбінесе рухани сеніммен байланысты. Дәстүрлі медицина жүйесі Аюрведаның әр саусақтың от, ауа, су, жер және эфир сияқты бес элементпен байланысы бар деген философия бар.Міне, Аюрведа пәні тағамды қолмен қабылдау оны асқазанға айналған кезде оны қайта құруға көмектесетінін растайды.