Көктем...

Көктем...
жеке
блог

Достарым cәлем сәлееем!

Бүгін өмірімде бірінші рет қазақша пост жазайын деп жатырмын! Қатты қобалжып тұрғаным-ай!=) 

Көктем кезі - әдемі шақтардың бірі. Менің ең сүйікті жыл мезгілім деп айтсам қателеспеймін.

Көктем табиғаттың ерекше бір күйге бөлейтін ғажайып кезі. 

арул

Мектеп кезінде жыл сайын көктем мезгілі келіп жеткенде көктем тақырыбында шығарма жаздырушы еді мұғалімдер..Күз, қыс, жаз туралы да жаздыратын. 

“Көктемде табиғат ана оянады, қыстың қары еріп, құстар жылы жақтардан қайта оралады..Ағаштар бүршік жарып гүлдейді..” жыл сайын осындай сөздерден шығарма басталатын..Одан бері талай көктем келді кетті..Әр көктем ерекше, бір керемет әсер осы күнге дейін қалдырады.

аукрк

Неге екен адамдар көктемді асыға күтеді?! Мүмкін қыстан шаршап, жан дүниеміз өзгерістерді күтеді. Жүрегіміз аяздардан  мұз болып қалып, соңдықтан қыстың соңғы күндері көңіл күйіміз жоқ болып, өміріміз қызық емес көрініп бастайды.

кау

Көктемде тез ғашық болып қалатынымыздың себебі сол шығар...

Әрине, далаға шығып, күн шуағыннан жылылықты сезіп, көк аспанға қарап... жанымызға сезімдер қонбай, басқаша болуға мүмкін емес. Менімен келісесіздер ғой?! =)

уарулгар

Барлықтарынызға көктем әсерлі, қуанышты болсын. Жүрегіңізді сезімге болеп, өміріңізге әдемі өзгерістерді әкелей отырып, жып жылы естелік қалдырсын. 

уарлцуоа

P.S. Надеюсь у меня получилось передать свои мысли и донести до вас, хотя оказывается нелегко. Но с этого дня я буду стараться. Спасибо Вам за внимание. :) Надеюсь простите меня за мелкие ошибки :)