…Ғалам қаншалықты үлкен?

…Ғалам қаншалықты үлкен?
жеке
блог

Олар бір-бірін мектеп кезінен танитын. Тіпті бір-бірінің алғашқы махаббаттары. Олар бірлесіп жүріп мектеп бітірді, кейін университетте де жұптары жазылмады. Елдің бәрі ендігі тойларын күтіп жүргенде, екеуі екі бөлек кететіндерін айтты.

Құрбым интернетте бұрынғы бастауыш сыныптарда бірге оқыған досын тауып алыпты. Кәдімгідей жігіт болып қалғанын айтады. Ғашық болып қалғаннан саумысың дегенше, оған тұрмысқа шығып та үлгерді.

Ауылдағы бір әпкемді жездем алып қашып кеткен. Жақсы танымаса да, тәуекел деген болар. Тәуекелі оңынан бұйырса керек, әлі күнге дейін, тілім тасқа – бақытты.

Құрбым да осы алып қашудың құрбаны болған еді. Дәл, құрбаны. Өйткені отасқанына жарты жыл болмай, ажырасып тыңды.

Жақында достарым үйленді. Олар да сонаааууу мектептен бірге, кейін универ, тіпті бірге жұмыс та істеді. Қарап тұрып, қызығатынмын. Адамдар ең алғашқы махаббаттарына үйленгендері қандай жақсы деп. Бірақ, орыстар айтпақшы, «Везде хорошо, где нас нет» дегеніне сүйенсек, бұның да бір кері әсері бар ма екен?

Бұрын адамдардың денесінде, бір-біріне қандай сезім бар екенін, және сол қарым-қатынас немен бітетінін анықтап беретін құрал болса деп ойлайтынмын. Біреуді кездестіресін, аяғы немен бітетін білесің, теріс айналып жүре бересің, басың да ауырмайды, жүрегің де… ))

Бірақ онда өмір қызық емес болып қалатын шығар, ия?

«Игры разума» фильмінде мынадай бір диалог бар:

- Филиция, біздің қарым-қатынасымыз қаншалықты ұзаққа барады? Маған қандайда бір дәлел, не анық деректер керек…
- … Кешір, бірақ саған мынаны айтайын. Әрине, әрбір қыз романтикалық қарым-қатынасты қалайды. Бірақ дәлел немесе анық деректер керек дейсің бе… Жарайды… Мынаны айтшы, мына ғалам қаншалықты үлкен?
- Ол шексіз.
- Оны қайдан білесің?
- Барлық деректер солай дейді.
- Бірақ бұл әлі дәлелденбеген ғой?
- Иә.
- Және өзің де көрген емессің?
- Иә.
- Онда неге оған сенімдісің?
- Мен анық сенімді емеспін, жәй сенемін…
- Махаббатта да сондай.

Бұл диалогты былай жалғастырар едім, әркім үлкен бақытқа кенелгісі келеді. Бірақ ешкім де дәл сол адам, оның не бағы, не соры екенін білмейді. Оларды алда не күтіп тұр, бірге қартаю немесе жарты жыл ғана бірлесіп өмір сүру ме… Алайда, «қасқырдан қорқып, орманға бармау» немесе тәуекел етіп бару – әркімнің өз қолында.

(с) сурет