Жақсы ма сенің жағдайың?

Жақсы ма сенің жағдайың?
жеке
блог

     Брат, брәтішке; әпке, сіңлілер, йоу, қалайсыңдар? Сендермен блог арқылы көріспегеніме көөөөп болды ғой) (Ну, енді вк, фб-да көріп тұрамыз ғой бірең-сараңын) Жағдайларың қалай? Не жаңалық? деп қуып кетсең) 

  Күздің екінші айы да әне-міне дегенше басталып кетті. 1 курс жоғарылап, сабақтың деңгейі де күрделенді. Қол босамай кетті, очм) Массагетке кірмей кеткеніме, блог жазбай, пікір қалдырмай жүргеніме ұялып, кеше блог жазсам ба деп жүр едім. Журфактың  Данагүлімен қыркүйекте барғанда точно кездесеміз деп едік, қазан болды. Бұйыртса, бәрі алда, көрісе жатармыз. Сол, кеше Ай-Керімді (Сматуллаева) көріп, қатты қуандым, Массагетке деген сағынышым басылғандай болды. Өткен жолы Каспий Меруертін де көргем, айтпақшы ;)

  Менің айтпағым, не ғо, енді кіріп, пікір жазып тұрам, күнде болмаса да, блогтарыңды дұрыстаңдар, пікірлеріңді ойланып жазыңдар, Назерке оқиды енді бәріңді, десея) Интернет қосып құтырееп отырмын, хехе. 

  Жаңа мимо өтіп бара жатып, амандасып шығайын дегем ғой, ұят болмасын деп.Smile   

  Айтпақшее, смайлик қойылатын болыпты ғой) Қуанып кеттім көргенде, бірақ түрлері ұнамады шынымды айтсам, пікірдегідей смайликтар болғанда мынауски боларед та. 

  Сол, көп созып кеттім ғой дим) Если что, осында жүрміз. Ай-керім айтпақшы, "Жылы киініп жүріңдер"Wink