"Біз бір-бірімізді кездейсоқ таңдамаймыз..."

"Біз бір-бірімізді кездейсоқ таңдамаймыз..."
жеке
блог

Атақты дәрігер-психиатр, психолог және психоанализ негізін қалаушы Зигмунд Фрейдтың адам туралы ойлары қатты қызықтырды.

Ал өз кезеңінде оның ойлары нағыз новаторлық тұжырым болып келді. Күні бүгінге дейін кітаптарын жұртшылық талап әкетеді.

"Бір күні адам белгілі бір затқа байланысты басқаша ойлауды бастайды. Ал олардың бұған дейін неліктен олай ойламағандығы көлеңке болып қала береді" («Психоанализге бастау» кітабы)

***

"Біз балаларды түсінбейміз, себебі біз өз балалығымызды түсінбей өттік" («Бір иллюзияның болашағы»)

***

"Адам жалғыз қалғанда не өте кішіпейіл, не өте ақылсыз болады" («Л. фон Захер-Мазох, Жиль Делез, Зигмунд Фрейд «Захер-Мазох туралы. Мазохизм туралы еңбектер»)

***

"Сананың биік инстанциясы болмайды". («Бір иллюзияның болашағы»)

***

"Біз әлемге жалғыз кіреміз және одан жалғыз кетеміз" («Психоанализге бастау» кітабы)

***

"Өзіңізбен салыстыруға болатын бір ғана адам бар – ол бұған дейінгі сіз. Бір ғана адамнан биік болуыңыз керек – ол сіздің осы кезіңіз". («Бір иллюзияның болашағы»).

***

"Көптеген әрекеттер оларға мән бермей жасаған кезде дұрыс болып шығады, ал қате істер оның қате болмауы аса қатты қадағаланған кезде болады". («Психоанализге бастау» кітабы)

***

"Біз бір-бірімізді кездейсоқ таңдамаймыз... Біз өз санамызда бар адамды таңдаймыз". («Психоанализге бастау» кітабы)