"Уэмбли" финалы "немісше" өтеді

"Уэмбли" финалы "немісше" өтеді
жеке
блог

     8 ай бойы біз футбол жанкүйерлерін өзінің тамаша ойындарымен тәнті еткен Еуропа чемпиондары лигасы да аяқталуға жақын. 25 мамыр күні бүтін әлем Англияның Лондон қаласына назарын аударады. Сол күні Германияның екі клубы "Бавария" мен "Боруссия" финалда алаңға шығады. Біз осы турнирде Испания, Италия және Англия командалары ортасындағы финал бәсекелерін тамашалағанмыз. Кезек Германияға жетіп келді.

    Сонғы жылдары футболға байланысы болған адамдар "Барселона"ның қандай күшге ие болғанын жақсы біледі. Леонель Мессидей футболшысы бар құрама алдынан шыққан қарсыластарын жыртқыш аңдай талады. Нәтижеде 2009 жылы өзі қатынасқан барлық турнирде бас жүлдені қолға кірітді. Осындай клуб ақырғы жылдары чемпиондар лигасының жартылай финалына алтыншы мәрте жол алды. Әрине бұлда рекорд. Бірақ, айту керек бәрібір клубда спад болады осы жылда "Бавария" оларға қарсы қандай ойнау керек екенін көрсете алды. 0:4, 0:3 есебінде ұтылу "Барселона"ға өте уят. Месси екінші ойында алаңға түсе алмады. Каталониялықтар 1997 жылы Киевдің "Динамо" клубына осындай нәтижемен ұтылған еді. Мюнхендіктер финалда. Матч аяқталғаннан кейін ағылшын футболының құрметті маманы Гарри Линикер төмендегі пікірлерді айтды

     "Барселона дәуірі өтті енді "Бавария" эрасы басталып жатыр"

    "Бавария" өте тамаша ойын көрсетіп келе жатыр. Бундеслигада чемпиондықды қолға кірітді, мемлекет кубогының финалында. Бас бапкер Юпп Хайнкес аяқталып келе жатқан маусымнан кейін "Бавария"дан кетеді орнын Хосеп Гвардиола иеленуін жақсы білесіздер. Айта кетейік "Бавария" өткен жылы "Боруссия"ға чемпионатдада кубокдада ұтылған еді. 

     Екінші жартылай финалда да Испания Германия клубтары қарсылықтарын көрдік. "Боруссия" - "Реал". Көпшілік Мадрид құрамасының финалға жол алуын айтқан болсада амалда олай болып шықпады. Дортмунттағы матчда польшалық Роберт Левандовский ардагер болды. 4 голымен чемпиондар Лигасының жартылай финалында покерге жетісген бірінші футболшы болды. "Сантьяго Бернабеу" стадионында "Реал"ға бір голмен уақыт жетіспеді. Жозе Мауриньо болса "Реал"мен бас жүлдені алу ниеті арман болып қалды. 

    Финал "Уэмбли" стадионында өтеді. Фаворит "Бавария". Бірақ бір ойында күтілмеген оқиғалар болып кетуі әлде мүмкін. Біз екі құрамағада табыс тілейміз.