Ең тартымды жігіт кім?

Ең тартымды жігіт кім?
жеке
блог

Ең тартымды бойдақ жігіттің Рейтингін анықтау Алматы қаласының көшелерінде , жоғары оқу орындарында жүргізілген сұрау салу нәтежиесінде анықталды. Барлығы Мыңнан  астам бойжеткенге сұрау салынды.Бұл сайыста 10-орында бар . МЕН сіздерге 3 орынды көрсетемін.

 

1) Асылхан төлепов 

Қыздардың көбісі  Асылханға дауыс берді.

Қыздар;  Адамгершілікті,  тектілік, , үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетушілік,аңқылдаған ашық, ақкөңілділігі, ұлттық салт-дәстүрге беріктігі,ниетінің түзулігі  т.б. жақсы жақтары бар.

Асылхан:  үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетушілікті білетін қыздарды жақсы көрем.

 

2) Әли Оқапов

Қыздардың орташа бөлігі Әлиге дауыс берді. 

Барлығын уақыт көрсетеді. Бірақ тәрбиелі , адал, ақылды, Қызға тап болсам екен дейді.Өзімнің Ұяндығыма байланысты  Қыздар телефон шалып жатса ештеңе етпейді.

Ал қыздар: Әли өте әдемі адамгершілігі мол .Оған ешкім жетпейді .-дейді.

 

3)Дәстен Шәкіров

Қыздардың орташа бөлігі Дәстенге дауыс берген .

Маған ұнайтын қыз тәрбиелі ,сабырлы, үлкеннін жолын кесіп өтпейтін бойжеткен болуы тиіс.

Заманауи киінетін қыздар тартымдырақ көрінеді.

Ал қыздар ше? Қыздар. Дәстен байсалды ,тартымды жігіт . Ішкі келбетіде ,сыртқы келбетіде өзіне сай келеді.

 

Жарайды , Алматының қыздары осылай дейді, ал  сіздерше?