Ас үйге алғашқы қадамдарым :)

Ас үйге алғашқы қадамдарым :)
жеке
блог

2 күндік демалысымды ас үйде өткіздім :) пысық болайын дедім))) алғашқы қадамым қатты сөге көрмеңіздер))) Инеттен ең оңайлау деген маргатира пиццасын мәзірін көшіріп алдым. Сосын Жако күйеу балашканың мәзірі бойнша, картоп езбесіндегі, етті тағамды осы массагет сайтынан көшіріп алдым :)

суб, күні Пісіміллә деп(АКА сияқты) жұмысқа кірістім: Сүтке, дрож, тұз, май қосып ашыттым қамырды. Пицца үстіне інім қалаған краб таяқшалары, колбас, сыр қостым :) ну сосын қатып қаған 1 пиццам шықты))))

қамыры да, үстіндегі сыр аны/мұныда қатып қалды))))  мүжіп жедік))) обал ғо)))

2  қамырым үже басым істей бастап, сырды қамыр пісе бергенде салып көрдім)))

Очм, мына соңғысы желуге келіп, ух дедім))) Пиццамды главный эксперт інім қалады))))

сөйтіп 3 қамырды да жайдым :)

вроде қорқатын мәзір емес екен дедім іштей))) Уряяя енді пиццаны Інім қалаған сайын жасап тұратын болдым))))

 

Вос.күні массагеттен көшіріп алған мәзірді жасап көрмек болдым. 

Тек картопты көп қосып, массагеттегідей болмағаны болмаса, мәзір жеуге жарайды, ажь дәмді болды деген комент алдым))))

ПС: Мамканың ой қызым адам болып келе жатыр деген коменті мен, Сестрамның бір жақсылық болады деген коменті қатты ұнап қалды)))) Очм сәтті/сәтсіз алғашқы асүйдегі эксперименттерімді қабыл алыңыздар))))