ФАТАПАРАТ)))

ФАТАПАРАТ)))
жеке
блог

Амансыздар ма! Ли О Маның эстафетасына қызығып, таяғын сұрап ап ем, енді қызықты ғып жазуға тырысайын) Меңкі профессионал фотоаппарат емес, жәййй сотканікі ғо :-) Сонымен...

1. Мен тұратын 6-шы этаждың бомждары). Ұзынқұлақтың айтуынша, бұлар бір Массагеттік бір бойжеткеннің етін ұрлап, Массагеттік бір жігітке жаба салыпты)) Әзіл ғой)

 

2. Менің сүйікті ҚазҰУ-ім!)) Тек менің ғана емес)

П.С. Жүрек жасап тұрған қол менің группаласымдікі)

 

3. "Алматы Тауэрс". Көргендер мен көрмегендерге!) Негізі осындай биіктігі 100м болатын 2 ғимарат. Біздің терезеге біреусі ғана көрінеді ( Біреулерге ваще көрінбид та! :-))) 

Бүгін түсірдім)) Барынша жақындатып түсірдім))

 

4. Массагеттегі талай арманшылдарға қарызға белшесінен батқан "Джинн"!))

 

5. Бесінші орында МЕН АСҚАН ЕТ!)) Еті мол болғаны сонша, соңында қамырына таласып қалдық хехехе)))

 

6. Кхм! Жатақханада кино көрмеу дегееееннннн..... Значит, тебе завтра в школу! деген прикол))))

 

7. Орыс тілі апай Әуезов театрына әлі бармаған студенттерін Лермонтовқа апарды! Рыспек!))

Мағынасын түсіндіңдер ғой енді...)

 

 

8. Таңертең орыс тілінде еліме деген махаббатым оянып кетті ғой!))

 

 

9. Шошымаңдар! Тараздың қыздары ғой!))))))

Пы.Сы. Біздің секцияда 5 Тараздық қыздар тұрады, біреуі - мен, әрине)))

 

10. Мен үшін күшті сурет! Басқаларында шаруам жоқ! Өзім түсірген жоқпын, тұрм ғо ана жерде, аптыры - Жездем))

Солааааай... Тамашаладыңыздар! Бағалаңыздар!

Авторлық құқық Назеркенікі. Ұрлап немесе көшіріліп басылатын болса, авторға сілтеме жасалу керек! Деееп армандап отса!))))))