Танысу анкетасы

Танысу  анкетасы
жеке
блог

 

Танысу  анкетасымен  массагеттіктермен  ойымды  бөлісе  отырайын! Ал  кеттікпеее::::::

 

1. Өзің жайлы қысқаша мәлімет

Гимранов  Мейрамбек  Ермуханбетулы 1991  жылдың 20  сәуірінде  Батыс  Қазақстан  обылысы Қаратөбе  ауданы Аққозы  ауылында  дүниеге  келдім.

 

2. Хоббиің не?

Қызықты  ақпараттарды оқу, жаңалықтар  қарау  тв-дан және  ойын  ойнау  компутерлік, футбол  ойнау!))

3. Қай елге саяхат жасағың келеді?

Қазақстанның  әдемі  жерлерің  аралау  және Америкадагы  Йеллоустоун  ұлттық  паркіне  бару  арманым  негізі.

4. Егерде осы өмірге келеріңде саған таңдау жасалса кім болып келер едің

Адам боп келгеніме қуанам шүкіршілік етем, кейде  адамдардан  көңілім  қалғанда  ойлап  қалам  неге  адам  болып  келдим  екен деп)))

5. Өмірлік ұстанымын немесе жиі колданатын нақыл сөзің?

Өткен  іске  өкіңбе, Өтті  кетті, тек  қана  алға!

6. Алғаш рет кіммен қайда сүйіскенің есінде ме?

Есімде  жоқ

7. кімді жақсы көресің (жігіт пен қыздарға қатысты)?

Гауһар  есімді   ұнататың  қызым  бар)

8.  Сүйікті әншің, әртісің, саясаткерің (былайша айтқанда кумир) неге ол адам?

Кейде актер  болгын  келеді,кейде   әнші  болғын  келеді, бірақ үнемі  еліктейтің  адамым  жоқ  сияқты, жақсы  адамның  бойындағы  жақсы  қасиеттерін  өзіме  жинасам, саясаткерден  Бекболат  Тілеухан !)

8. Сүйікті спорт түрі?

ФУТБОЛ! Үлкен  теннис!Бокс!

9. Сүйікті кино? неге дәл осы кино?

Комедия  жанрындагы  киноларды  ұнатамын  ...)))

10. Үйде кім басшы? (болу керек деп ойлайсың)

Отағасы  басшы  жұбайы  қосшы  болуы  керек...

11. Үйде ақшаны кім ұстауы тиіс?

Әке  қызметкер, шеше  банкир болуы  керек)))

13. Егер сіздің сүйіктіңіз басқа мемлекетке кететін болып ұйғарса, сізді өзімен шақырса барар ма едіңіз?

Олай  бола  қоймас  жуыұ  арада кетпейтің  шығар)))

14. Адамзаттың бұл дүниеге келуінің мәні неде деп ойлайсыз?

Адам  өмірге  келген соң  адам  құсап  өмір  сүруі  керек, мәні  осы шығар,