Бөбекке бізден де бір көмек...

Бөбекке бізден де бір көмек...
жеке
блог

Кез - келген ата - ана баласының аман - есен өмірге келіп, шапқылап, ойнап - күліп жүргенін қалайды, соны арман етеді. Адам баласы дүниеге келгенде жылап келеді де, жылап кетеді екен. Бірақ, сол екі сәттің ортасында күліп үлгереді екенбіз. Алайда, өкінішке қарай, күле алмайтын да адамдар болады. Сол адамдардың сәбилер екенін көргенде кім - кімнің болса да жаны ашиды... Бірақ, көмекке келетіндер аз және көмектесетіндер де жоқ емес... Неге сәбилер жетім қалып, ауруға ұшырайды? Олардың жазығы не? Сәбилер пәк емес пе? Олар періштелер ғой? Онда неге олар жылаулары керек? деген ойға батып отырған кезімде әпкеме қоңырау шалдым, сонда ол бір ақпаратпен бөлісті...

Гүлнәш (аталмыш туысым): " "Амир - мүгедек балалар қорының" қолдауымен жұмыс істеп отырған "Бриллиант" инициативті тобы қазіргі таңда  Санжар Динасилов есімді кішкентай бөбекке қаржылай көмек жинап жатыр" дейді. Өйткені, бала жүрек ақауымен туылған. Осыны естігенде, мұны сіздермен де бөліссем деген ой келді, өйткені, менің қолымнан келетін көмек тек осы ғана... 

Төменде анасының хатынан үзінді:

"Здравствуйте! Пишет Вам отчаявшаяся семья с большой просьбой, в надежде на Ваш отклик. Просим помощи у Вас, так как больше не к кому обратиться. Долгожданная радость, рождение сына, ненадолго задержалась в нашей семье. Когда малышу было всего 40 дней, врачи обнаружили дефекты в сердечной мышце. Диагноз Санжара – врождённый порок сердца....

Из-за очень низкого выброса крови (ФВ-18%), у ребёнка задержка психомоторного развития, и по результатам анализов невролог поставил диагноз – митохондральная недостаточность, синдром мышечной гипотонии, симптоматическая эпилепсия в стадии медикаментозной ремиссии. Врач, которая обследовала ребенка, посоветовала пройти курс лечения в отделении неврологии в этом же центре. Мы были бы рады принять финансовую поддержку, чтобы наш малыш мог полностью восстановиться и исцелиться". 

Қажет қаражат 3000 АҚШ доллары... 

Оқырмандарыма өтініш, бұл хабарландыруды ғаламторға таратсаңыздар... Өйткені, балаға көмектесе алатын қалталы кісілердің табылып қалулары әбден мүмкін. "Үмітсіз шайтан" дейді қазақта... Сіздер кішкентай баланың аяғынан тұрып кетуіне көмектесе аласыздар. Қайырымдылық ісі әрқашан игі істердің бірі болған, сондықтан бей - жай қарамасаңыздар екен... 

Байланыс телефондары: 

ОФ "Фонд детей-инвалидов "Амир"

500034 Республика Казахстан г. Алматы ул. Стадионная 39 кв.1

Свидетельство о гос. регистрации №109902-1910-ФД от 23,05,11

БИН 11054001385

РНН 600500589602

В АО "KASPIBANK" филиал «Южная столица»

БИК CASPKZKA

РНН 600400527312

ИИК KZ73722S000000623693 

Назначение платежа «Дети с врожденным пороком сердца»

Контактные телефоны +7 701 943 959 96, +7 705 505 25 04

Координатор проекта:                                                                                                                                                  

Лариса Пальчикова  +77056262424                                                                                                                       

E-mail: lora.pal@mail.ru

P.S. Қазақ оқырмандарынан орысша - қазақша аралас жазба үшін кешірім сұраймын...