Аудармашылар

Аудармашылар
жеке
блог

Анарка ханым,Ли О Ма,Айназ,Айдана - осылар массагеттің аудармашылары!

Мен осы аудармашыларды жақсы көремін! Себебі,олар ең керемет деген клиптерді аударады!Бұнымен айтпағым,ішінде мен де бармын дегенім!


Мен массагеттің админдерін білетінмін,форумда солай жазылады,солардың ішінде Анарка ханымға бауыр басып қалдым,Анарка ханымнан байқағаным ол өте мейірімді,кішіге ақылшы,әдемі,қол ұшын созғыш болып келген!Басқа админдерде сондай болар бірақ Анарка ханымға ешкім жетпейді! Жеткізбесінде! Ол аудармалардың қалай пайда болғанын жазады бұл да қиын іс,өңдеуі керек - осыда қиын! Анарка ханым сізге рахмет айтқым келеді! Осылай массагет оқырмандарының жұлдызы болып жүре беріңіз!

 

Ли О Ма сізге де көп рахмет! Сіз менің ағам жастысыз сондықтан ағамдайсыз! Сізден көп аудармалар күтемін! Тек жігіттердікін емес,арасында қыздардікін аударып тұрыңыз! Сізге сәттілік тілеймін"

 

Айназ,сен де кереметсің! Бірақ сен тек Т-ара-ның клипін аудара бересің! Бірақ әдемілеп аударасың! Саған рахмет!Новй клип аудармасын күтемін!

 

Айдана сені танымасамда сен жақсы жан секілдіссің! Сен кереметский клип таңдайсын! Рахмет сағанда!

 

Бұл сөзімді сіздер қате түсінбеңіздер!

Бұл шындық! Оқырмандар сіздерде байқап көріңіздер" Тек 4 емес- 14 болсын аудармашыларымыз! Массагет,және аудармашыларды жақсы көремін!