Мыкеңнің ойлары!#2

Мыкеңнің ойлары!#2
жеке
блог
Роза гүлін аларсың оны суға саларсың. Оны суға салған соң, мені есіңе аларсың! (6 кластағы анкетамнан алынды!) ツ Ашыны да, тәттіні де татып тұрар, Сонда да жанарында бақыт тұрар. Бірде аш, бір тоқ боп жүргенменен Біз сияқты «СТУДЕНТТЕР» – бақыттылар! ツ Қыздар неге суретке түскенде соткаларыңды көтеріп, көздеріңді бақырайтып түсесіңдер? Күлкілісіңдер ғой:) ツ 20 жасында еркек playboy, 40 – playman, 60 – play-off, в 80 – game over болады екен! ツ Мектепте 3-ші сынып оқитын оқушы өз мұғаліміне қысқа хат жіберген екен былай деп: «Мен сізді сүйемін!» Мұғалім оған жауап береді: «Балаларды жек көремін». Оқушы оған жауап қайтара жазады: «Бала болмайды – кепіл беремін!» ツ - Ал егер ол сенің көзіңе шөп салса, сен оны тастайсың ба? - Иә, 15-ші қабаттан. ツ Хабарландыру: Ит сатылады, жап-жаңа, бірде бір рет үрмеген! ツ Ет-етке, Сорпа-бетке, Ескі киім - брәтішкеге! ツ Студент логикасы: күніне екі пар – ол өте көп, ал бір пар үшін сабаққа бармауға да болады! ツ Сіздердің де барлық заттарыңызды жуып,тазалап,үтіктеп қоятын күндеріңіз демалыс деп аталама? ツ Томат шырыны=денсаулық Денсаулық=спорт Спорт=жарыс Жарыс=жеңіс Жеңіс=ақша Ақша=әйелдер Әйелдер=жыныстық қатынас Жыныстық қатынас=СПИД СПИД=өлім Қорытынды:Томат шырынын ішпеңіз! ツ Барға - шүкір, жоққа - сабыр. ツ -Сен осы қазақсыңба?! -Да я казах,а что? -Қанағаттандырылмағандықтарыңыздықтан деші онда!