Қыздар жайлы

Қыздар жайлы
жеке
блог

Қыз баласы сырт көзге барынша сенімді, мықты, тәуелсіз болып көрінсе де, жүрегінің түбінде өзіне қорған болар ер жүрек батыр ханзаданы іздейді. Кейде жасандылық танытқанмен, шын қорқатын нәрселері де бар. Ал қорқыныш сезімінен арылу үшін оның туындауының себебін түсінуіміз қажет.

1. Кез келген қыз баласы өзінің жат жұрттық екенін біледі және алыста жүрген отбасы мүшелері үшін алаңдайды. Өзі сабақтан, жұмыстан немесе бастаңғылардан кеш қайтса да, осы әрекетті қайталаған бауырлары мен сіңілілері үшін мазасызданады.

2. Көп қыз жалғыздықтан қорқады. ХХІ ғасырда қыздар мен жігіттердің аузынан «Үйленуге лайық қыз жоқ» немесе «Ол жігітті ұнатпадым» сынды сөздерді жиі естуге болады. Мұнымен қатар, бұл қорқыныш бала-шағасы бар әйел адамдарға да тиесілі. Әйел адам өзінің айрандай ұйыған отбасына қарап, бұл бақыттың ұзақ жалғаспайтынын, балалары ер жетіп өз жолдарымен кететінін ойлайды. Тіпті, үйде қалатын кенже баласын азсынады. Осы қорқыныштың нәтижесінде балаларын келінінен қызғанатын енелер шығады. Мұндай жағдайда жалғыздықтың әрдайым бақытсыздық бола бермейтінін түсінуіміз қажет. Оның да пайдалы тұстары бар. Сондықтан да жаңа достар таптым деп бұрын-соңды жақсы араласқан достарымызды ұмытып кетпеуіміз керек. Мүмкін болашақ жарымыз солардың ішінде шығар. Болашақтың бізге тартар сыйы көп.