Астанада "SOS балалар ауылына" заманауи скейт алаңы салынады

Астанада "SOS балалар ауылына" заманауи скейт алаңы салынады
жеке
блог

Балаларды қорғау күніне орайластырылған қазақстандық скейтбординг федерациясының бастамасымен Астанада "SOS балалар ауылы"балалар үйінде толық жабдықталған және заманауи скейтборд алаңының құрылысы басталады. Сондай ақ тәрбиеленушілерге кейіннен скейтбординг Федерациясына жұмысқа орналасу арқылы гранттар бөлінеді.

Федерация балалар үйіне сабаққа қажетті құрал-жабдықтар (роликтер, скутерлер, скейттер) береді. Алдағы уақытта кәсіби жаттықтырушылар жаңадан салынған алаңда үздіксіз тәжірибе алуға мүмкіндік алатын балалар үйінің тәрбиеленушілеріне скейтбординг бойынша тренингтер өткізеді.

1 маусымда ресми презентацияда алаңның макеті ұсынылды, оның құрылысы келесі күні басталып, 2-3 аптаға созылады. Жоба туралы баяндалған бағдарламаның ресми бөлігі Кәсіби эскиз-шоумен жалғасты, оның барысында қазақстандық скейтбордшылар күрделі және әсерлі трюктерді көрсетті.

Естеріңізге сала кетейік," SOS Балалар ауылы" - бұл үлкен балалар тұратын жалғыз балалар үйі. Өз сөзінде "Қазақстан скейтбординг федерациясы" РҚБ президенті Жандос Рахмет федерацияның негізгі міндеттерінің бірі ретінде балалар үйлерінен, көпбалалы отбасыдан шыққан балаларға, сондай-ақ қиын жасөспірімдерге өздерін және өмірдегі өз жолдарын табуға көмектесетінін атап өтті.

"Спорт, салауатты өмір салты адамды дамуға және жақсы болашаққа ұмтылуға шабыттандырады. Бүгінгі таңда барлық балалардың кәсіби спортпен шұғылдануға мүмкіндігі жоқ, әсіресе егер олар экстремалды, стандартты емес және сәнді форматтарға тартылса. Балалар үйлерінің базасында скейтборд алаңдары мен скейтбординг курстарын ұйымдастыру-бұл балалар үшін осындай мүмкіндіктер жасау бойынша нақты қадамдар бар", - деп атап өтті Ж.Рахмет.

Сонымен қатар, балалар үйінде скейт-комьюнити (қауымдастығын) құру балаларға өздерінің жаңа үйіне айналатын қоғамдастыққа кіруге және ересек өмірде арқа сүйерлері болады.

"Скейтбординг - бұл тек қана спорт емес. Бұл өмір салты, субмәдениет. Оның өзіндік музыкасы, жаргоны, өзіндік сәні және құндылықтары бар. Сонымен, скейт, роллер және BMX қауымдастықтары-бұл өте күшті қолдау және өзара көмек қауымдастығы. Нағыз бауырластық, онда үлкендер көмектеседі және кішілерге сабақ береді. Осы тұрғыдан алғанда, біз кезінде өмірлік жағдайлар, ең маңызды құндылық пен қолдаудан - отбасыдан айырылған балалар үйінің тәрбиеленушілеріне –қолдау көрсетеміз деп үміттенеміз".

Сондай-ақ, іс-шара барысында Жандос Рахмет балалар үйінің түлектері үшін федерацияның қолдауымен дене шынықтыру университетінде оқуға арнайы гранттар бөлінетінін, содан кейін федерацияға жұмысқа орналасатынын айтты. Бұл бастама кәсіби жаттықтырушы кадрлардың тапшылығы мәселесін шешуге және ересек өмірін осы спорт түрімен байланыстыруға мүдделі балаларды қолдауға арналған.

Айта кетер жәйт, 2016 жылы Халықаралық Олимпиада комитеті (ХОК) 2020 жылы Токиодағы жазғы Олимпиада бағдарламасына скейтбордингті енгізді. Осылайша скейтбординг ресми олимпиадалық спорт түріне айналды. Сонымен қатар, скейтбординг Олимпиада ойындарының күн тәртібіндегі позициясын нығайтады: ХОК сессиясы бұл спортты 2024 және 2028 жылғы Олимпиада бағдарламаларында бекітті. Осыған байланысты, қазақстандық скейтбординг Федерациясының өкілдері бірнеше рет атап өткендей, мемлекет пен қоғам осы спорт түріне ерекше назар аударып, инфрақұрылымды дамыту және елдегі скейтбордингті жалпы танымал ету үшін қосымша күш салуы қажет.

АНЫҚТАМА

Қазақстан скейтбординг Федерациясы – еліміздегі скейтбордингті дамыту жөніндегі ұйым. 2017 жылдың наурызынан бастап бар.

2019 жылы Федерация ҚР ҰОК және World Skate Халықаралық Федерациясының мойындауына ие болды.

2022 жылдан бастап "Қазақстан Скейтбординг Федерациясы" РҚБ президенті - Рахмет Жандос Қанатұлы, кәсіби скейтбордшы, спортшы және кәсіпкер. Сонымен қатар Жандос Рахмет ЖШС "BALALAND.KZ" балалар орталығының басшысы болып табылады.

Қазіргі уақытта Қазақстандық скейтбординг Федерациясында: алты жаттықтырушы, 4 спортшыдан тұратын штаттық құрама команда жұмыс істейді.

Федерацияның филиалдары ҚР 11 қаласында ашылды. Үш жергілікті федерация бар-Астана, Алматы және Қостанайда және екі аккредиттелген база – Алматы мен Өскеменде.