Гиннес рекордтар кітабына енген таңқаларлық адамдар

Гиннес рекордтар кітабына енген таңқаларлық адамдар
жеке
блог

Гиннес рекордтар кітабына еніп елдің таңданысын тудырған адамдардың саны бірдіндеп көбеюде.Олар қай салада болмасын жетістікке жетіп,атақты адамдар санатына қосылып жатыр.Дәл қазір гиннес рекордтар кітабына енген ең қызықты адамдар қатарын  ұсанатын боламын.

Әлемдегі ең ұзын шаш

Үндістаннан келген Ниланши Пател әлемдегі ең ұзын шашты жасөспірім ретінде Гиннестің рекордтар кітабына енді. Олардың ұзындығы 170 см болды!

16 жасар Пател бір күндері шаштарын қияды. Алайда  оған бұл шаш үлгісі ұнамай ол әрі қарай мүлдем шаш қимайтын болды.

Мұндай ұзындықтағы шашты кептіру үшін көп уақыт қажет, сондықтан қыз апатсына бір рет шашын жуады. Және оларды тарауға бір сағат кетеді.

Әлемдегі ең татуировкасы көп адам

Жаңа Зеландияның тумасы Лаки Даймонд Рич планетадағы ең татуировкасы көп адам ретінде кітапқа енгізілген.

Лаки-татуировканың нағыз жанкүйері. Бұл ол үшін өзін-өзі көрсету және өзіне  адамдардың назарын аудару тәсілі.

Татуировкалар Лаки Даймондқа жасөспірім кезінен бастап ұнады. Нәтижесінде қазір оның денесі 100% татуировкамен жабылған.

Ер адам денесін безендіруге 1000 сағаттан астам уақыт жұмсады.

Татуировкадан басқа, лактардың құлақшалары созылып, тістері күміс шпондармен ауыстырылады. Соның ішінде, рекордсменнің денесінде ол өмір бойы жасаған әртүрлі пирсингтер бар

Қолындағы ең ұзын тырнақтардың иесі

Гиннестің рекордтар кітабына сәйкес, Крис "Герцогиня" Уолтон қазіргі уақытта ең ұзын тырнақтардың иесі ретінде әлемдік рекордқа ие. 2011 жылы Нью-Йоркте жасалған соңғы стандарттар бойынша оның тырнақтары (ол 18 жыл бойы өскен) сол қолында 1,1 м, оң қолында 2,92 м-ге жетті.

330 арамен  жабылған костьюм

2012 жылдың сәуірінде қытайлық омарташы Ши Пин 26,8 кг аралардың алдыңғы рекордын жаңарту үшін денесін 331 мың аралармен (жалпы салмағы 33,1 кг) қамтыды.

Әлемдегі ең ұзын тіл

2021 жылы Үндістаннан келген 20 жастағы студент Правин жаңа рекордшы болды. Оның тілінің ұзындығы 10,8 см болды, бұл 2012 жылы АҚШ-тың Калифорния тұрғыны Ник Стоберлдің "Лизунчик"лақап атымен орнатқан алдыңғы рекордынан 7 мм артық.

Бұған дейін бұл рекорд Британдық Стивен Тейлорға тиесілі болды, оның тілі Қазіргі рекордшыдан 1 смге аз болды

Әлемдегі ең үлкен қалпақ

2018 жылы АҚШ-тан Одилон Озаре ұзындығы 4,8 метр болатын қалпақ жасады. Рекордты растау үшін идеяның авторы осы шляпада 10 м жүруі керек еді — және ол мұны істей алды.

Әлемдегі ең ұзын мұрт

Тағы да Үндістан тұрғыны, бұл жолы Джайпурдан келген Рам Сингх 2010 жылы әлемдегі ең ұзын мұртты адам болды. Ол оларды 4 метр 26 см керемет мөлшерге дейін өсірді!

Рекорд Италияда "Lo Show dei Record" телешоуының түсірілімінде орнатылды.

Тіс шұқығышқа толы сақал

АҚШ-тан келген Джоэл Страссер сақалына 3500 тіс шұқығышты жабыстырды, ол үшін ол рекордтар кітабына енгізілді.

Бұл 3 сағат 13 минутты алды.

Оған дейін мұндай рекорд 2014 жылы орнатылған, бірақ сақалды тіс тазалағыштар тек 3157 болды.

АЙНАЛҒАН ӨКШЕ

Өкшені артқа толықтай бұру. Солтүстік Лондонда тұратын 14 жастағы Максвелл Дэй өкшелерін 157 градусқа дейін бұра алады.

Бұл Гиннес рекордтар кітабына енген адамдардың азғантай бөлігі ғана.Бұданда қызықты тіпті қауіпті рекордтар бар.Бірақ қайталауға кеңес бермеймін.Гиннес рекордтар кітабы әлемдегі ең қызықты тақырып болғандықтан сіздермен бөліскім келді.