"Дидарғайып" жастар журналы

"Дидарғайып" жастар журналы
жеке
блог

Қазақ баспасөзінің ұлы көшіне тағы бір журнал қосылмақ. Сіздердің назарларыңызға «ДИДАРҒАЙЫП» атты жаңа жобамызды ұсынып отырмыз. Дидарғайыптың сөздік мағынасы – сағынысып көрісу, қауышу, көрмеген адамыңмен тілдесу деген мағынаны білдірсе, терминдік мағынасы – адамның ақыл-ой, санасынан тыс сұлулық дегенге келеді. Яғни, қалың оқырман біздің журнал арқылы өзінің сүйікті тұлғасы, ақын-жазушысы, әнші-актерімен бетпе-бет кездеспей-ақ тілдесе алады, көрісіп жатпай-ақ сөйлесе алады. Тек көкейіңіздегі сұрақтарыңызды алдын-ала www.suhbat.kz сайтына жазсаңыз болғаны. Біздің журналдың ұлы мақсаты – сүйікті тұлғасы мен халықтың арасына алтын көпір болу. Жас жеткіншектерді шетелдің «жұлдыздарына» табынтпай, өз тұлғаларымыздың бойындағы жақсы қасиеттерді үйренуге шақыру, өз асылдарымызды қадірлеуге ұмтылдыру. Журнал айына бір рет шығады.

    Ендеше, қадірлі оқырман өнер жұлдыздары мен әдебиет тарландарына сұрақ қою арқылы олардың ішкі сырына бірге үңіліп көрейік! Айта кетер жайт, егер сіздің сұрағыңызды өнер адамы "Ең керемет сұрақ" деп тапса, онда өзіңізге әзірлеген  арнайы сыйлығына ие боласыз.Сайтқа кіріп сұрақ қойыңыз, ұсынысыңызды айтыңыз. Дидарғайып - сіздің журналыңыз!