Ғажайып хат

Ғажайып хат
жеке
блог

Хаттар. Адамдар не үшін хат жазды? Бұл дәстүр неден басталды? Олардың хабарламасы қандай болды? Бірінші хат балшық тақтайшаға басылып, адамдар оларды адамдар мен оқиғаларды еске алу үшін сақтай отырып, қағазға жаза бастады. Хаттар біз әлеуметтік желілерде жазатын хабарламалармен бірдей емес. Хаттар-бұл эмоциялар. Адамдардың эмоциялары қағазға жіберілді, ал сол өз кезегінде жіберушінің қолына түсу үшін бүкіл әлем арқылы жіберіледі. Хатты алған адам эмоцияның дауылын бастан өткерді. Қорқыныш, ащы, қуаныш, қорқыныш және қайғы. Хат үйлену тойының қуанышты күн тәртібінен бастап, адамның соғыста қайтыс болғаны туралы қайғылы хабарға дейін әр түрлі болуы мүмкін. Адамдар әрқашан өз ойлары мен сезімдерін білдіре алмады. Іштегі дауыл туралы айту қиын, сондықтан адамдар жаза бастады. Біздің отбасымызда менің әжем Сабираның тарихы сақталған, соның арқасында бүгінгі күнге дейін хаттың ғажайыптарына сенеді. Бұл қызының өмір сүруіне әке хатының қалай көмектескені туралы әңгіме. 

Оқиғалар соғыс уақытында болды. Әкесі Жантас, ауыр науқас еді, сол кезде дәрі-дәрмектер көп болған жоқ. Анасы әскери оқиғаларға төтеп бере алмай қайтыс болды, ал әкесі қызын тәрбиелеу үшін жалғыз қалды. Баласының онсыз жалғыз өсетінін түсініп, ол қатты алаңдады. Ол қызының қасында болғысы келді, оның ашық аспанға қарап қуанғанын, өскенін көргісі келді, бірақ оның қасында ұзақ жүре алмайтынын ол түсінді. Ер адам өзінен кейін бірдеңе қалдыру керек екенін түсінді және ол оны жасады. Көптеген хаттар қалдырды. Қызына жыл сайын хаттар келеді, ал ол әкесі әлі де бұл өмірде бар деп елестетеді. Әкесінен айырылғаннан кейін, оның хаттары қызға жылдан жылға аяғынан тұруға және өмір сүруге деген ерік-жігерін жоғалтпауға көмектесетін жалғыз нәрсе болды. Әкенің өз ұрпағы үшін қалдырғысы келген жалғыз нәрсе, сарғайған қағаздардың беттерінде аса ұқыптылықпен суреттелген сөздер еді:

"Бақытты өмір сүр, қызым. Мен үшін және анаң үшін керемет өмір сүр. Біз әрқашан сені қолдап жүреміз."

 Хат адам туралы естелік қалдырады. Оны өз көзімен көрмей-ақ, оның мінезін хаттар арқылы сезінуге болады, портретті елестетуге және бүктеуге болады. Оны өмірде көрмей ақ, оның мұрасын көруге болады. Барлығы үшін хаттар өз мағынасына ие. Біреуге олар сіздің жиеніңіздің жақында үйлену тойы болатыны туралы қуанышты жаңалықты жариялайды, ал екіншісі марқұм әкесін жерлеуге шақырылады. Ал біреуге олар аман қалуды және осы өмірді бақытты өткізуді мақсат етеді.