Адам және уақыт

Адам және уақыт
жеке
блог

Уақыт өте тез өтуде. Оны тоқтату немесе баяулату мүмкін емес. Уақыттың күші адамда жоқ, бірақ уақыттың адамға билігі бар. Адамның барлық істері үшін оған күндер, сағаттар, минуттар қажет. Барлығы уақытпен анықталады - қанша жұмыс істеу керек, қанша демалу керек, достармен қашан кездесу керек және қашан үй шаруасымен айналысу керек.

Уақыт адам өміріндегі ең маңызды рөл атқарады. Уақыт өте келе ол өседі, дана болады және жетіледі. Кейде уақыттың тез және білінбей өтіп кеткенін қалайтын кездер болады. Мысалы, біз кешіктірілген пойызды күткенде немесе көптен күткен сыйлықты немесе біз көптен көргіміз келген адаммен кездесуді күткенде. Бірақ минут сайын біз қартайамыз және бұл минуттар неғұрлым тез өтіп кетсе, біз соғұрлым тезірек қартаямыз. Сондықтан уақыт адам өмірінің өте құнды элементі болып табылады. Оны ешқашан ысырап болғандай сезінбейтін және әдетте қайтарылмайтындай етіп пайдалану керек.

Тіпті  адам өмірінің өзі уақыттың бір бөлшегі ғана, және бұл бөлшекке әр түрлі ұсақ-түйекке жұмсамай, тиісті назар аудару керек. Әрбір минут артықшылықтарға қанық , әр минут сайын сіз өзіңіз үшін және өзіңіз үшін жаңа бірдеңе тауып, бір нәрсеге қол жеткізіп, сүйікті ісіңізде дами аласыз. Әр минут сайын адам бір нәрсені үйренеді. Уақыт – үздіксіз даму.

Уақыт өзгермейді және сонымен бірге ол бір орында тұрмайды. Минуттарда әлі алпыс секунд бар, бірақ бұл секундтардың ешқайсысы бірдей емес. Уақыт күші - бұл әлемдегі ең күшті күш.

Уақыт өте келе онымен де дос болу керек. Ешқашан шетке ысырап, немесе әрдайым жетпейді ғой деп шағымданбаңыз. Сіз онымен қалай дұрыс әрекет ету керектігін түсінсеңіз, сонда ғана өмір қызыққа және қуанышқа толы болады.