Оразаның денсаулыққа пайдасы

Оразаның денсаулыққа пайдасы
жеке
блог

Тажмағамбет Диас

Аузыз бекіту(ораза) - көптеген діндердегі, соның ішінде Ислам, Иудаизм және христиандықтағы әдет-ғұрыптардың бір бөлігі. Бүгінде көптеген адамдар ауыз бекітудің пайдасын көруге тырысады. Кейбір адамдар рухани себептермен ауыз бекітеді, ал басқалары ауыз бекіту-денені физикалық түрде ретке келтіру тәсілі. Адам оны қандай себептермен ұсынбаса да,ауыз бекітудің денсаулыққа зор пайдасы бар екендігі ғылыми дәлелденген.

Біріншіден, ораза денені детоксикациялауда маңызды рөл атқарады дейді. Детоксикация-бұл тоқ ішек, бауыр, бүйрек, өкпе, лимфа бездері және тері арқылы токсиндерді жою немесе бейтараптандыру үшін дененің қалыпты процесі. Бұл процесс ораза кезінде басталады. Тамақ енді ағзаға енбейді және ол энергия үшін май қорына жүгінеді. Бұл май қорлары артық глюкоза мен көмірсулар энергия немесе өсу үшін пайдаланылмаған, бөлінбеген, сондықтан майға айналған кезде пайда болды. Ораза кезінде май қоры энергия үшін пайдаланылғанда,олар май қышқылдарынан жүйеге химиялық заттарды шығарады, содан кейін олар дене мүшелері арқылы жойылып, бүкіл денені тазартады.

Оразаның тағы бір белгілі пайдасы-Ораза кезінде денеде пайда болатын емдеу процесі. Ораза кезінде энергия ас қорыту жүйесінен – оның жеткіліксіз пайдаланылуына байланысты-метаболизм жүйесі мен иммундық жүйеге жіберіледі. Ораза кезінде емдеу процесі ағзаның энергия көздерін іздеуінің арқасында оңай болады. Денедегі қалыптан тыс өсінділер, ісіктер және сол сияқтылар дененің қорларынан толық қолдау алмайды, сондықтан олар жойылып кетуге бейім.

Ораза сонымен қатар жасару сезіміне және өмір сүру ұзақтығының артуына әкеледі. Бұл оразаға тән детоксикация әсерінің арқасында болуы мүмкін. Жауын құрттарына жүргізілген зерттеулер оразаның арқасында өмір сүру ұзақтығының ұзарғанын көрсетті. Бұл эксперимент 1930 жылдары бір құртты оқшаулап, оны аштық пен тамақтану цикліне ауыстыру арқылы жүргізілді. Оқшауланған құрт басқа құрттардан 19 ұрпаққа аман қалды, сонымен бірге оның балғындығы мен жастыққа тән физиологиялық сипаттамаларын сақтап қалды.