Біз әлемді өзгерте аламыз.

Біз әлемді өзгерте аламыз.
жеке
блог

Адам осы нұрлы әлемге келіп, көзін ашса, «өмір» деп аталатын кең дүниенің кішкене бөлшегі болып есептеледі. Алғаш жүріп, есейгенде, осы уақыт ішінде көк көз «мен кіммін?» деп сұрады. Айналадағы дүние біздің өмірге деген көзқарасымыздан басталады деп есептеймін, дүние дегеніміз не, әлемді өзгертудің мәнін қалай түсінуге болады, мен әлемді өзгерте аламын ба?Менің ойымша, әр адамның өз ішкі әлемі бар. Ішкі әлем - сіздің ішкі жан дүниеңіз, ішкі пайымдауыңыз, ішкі жан дүниеңіз. . адамның ішкі әлемі. Жан дүниеңді жақсылыққа бағыттасаң, әркімге жақсылық ойласаң, жақсылыққа көзіңді ашсаң, сонда ғана өзіңмен тепе-теңдікте боласың деп ойлаймын. Сіз бүкіл әлемді, бүкіл әлемді бірден өзгертпейсіз. Бірақ өзіңізді өзгерту арқылы сіз әлемге көзқарасыңызды өзгерте аласыз.Сіз өз өміріңіздің қожайыны екеніңізге сенемін. Алдыңа мақсат қойып, мақсатқа жету жолында талпынсаң, әр нәрсені ойланып, берік ұстаным қалыптастырсаң, бұл өмірде адаспайсың, түсінуге тырыссаң – бекер өмір сүрмегеніңді. , Бұл «әлем» сөзінің кең екенін білдіреді. Менің ішкі әлемім менің әлемім. Дүние – жалпақ дүние. Үлкен дүниені өзгерту – ішкі дүниеңізді ретке келтіру, қателіктеріңізді талдап, түзетуге тырысу, ой тізбегіңізді түзету – бұл әркімнің қолынан келетін іс.Егер сіз әлемді өзгерткіңіз келсе, алдымен өзіңізден бастаңыз, эссені қорытындылауды жөн көрдім. Сіздің көзқарасыңыз - сіздің өміріңіз. Қоғамға, адамдарға деген ізгі ниетті басшылыққа алсаңыз, өзіңізді де, басқаларды да өзгертуге көмектесе аласыз деп ойлаймын.Өзгелердің өзгерістерін көру үшін алдымен өзіңізге көңіл бөлгеніңіз дұрыс.