Журналисттің қызметі қаншалықты еркін?

Журналисттің қызметі қаншалықты еркін?
жеке
блог

Журналистика – жаңалық пен сырға толы тірі дүние. Оның күнделікті жұмысы мол ақпаратқа байланысты болғандықтан, журналист тек баспасөзде жарқ еткен жаңалықтарды жеткізумен шектелмейді. Журналистің міндеті – маңызды қоғамдық-саяси рөлге ие мәселелерді ашып көрсету, қоғам үшін әлеуметтік белсенділік туғызу және шындықты ашу.

Бұл тұрғыда еркін журналист – азат халықтың белгісі

Журналистика БАҚ жүйесі ретінде өз тарихында ұзақ жолдан өткені белгілі. Жолда талай қиындықты басынан өткерді, талай оқиғалардың куәсі болды. Бұл бағыттағы өзінің тарихи рөлін толық ашып көрсетеді. Олай дейтін себебім, ол осы бір қалыптасып келе жатқан заманда ел-жұрттың ажалын естіп, жылап өткен адал серік болды. Десек те, журналистика мамандығы талай жүкті арқалаған, арқалап келеді. Бүгінгі таңда осы салада жұмыс істейтіндердің басты мәселесі – шектеулер.

 

Ал бұл саладағы күшейтілген цензура мен шектеулер баяғыда басталғанымен, бүгінде ол жаңа ауқымда. Бірақ олар журналистикамен қатар, басқа салаларды да реттеуге тырысуда.

Журналистиканың да шегі болатыны анық. Бұл шектеулерді енді журналистер жай талқылап жатқан жоқ. Ал ақпарат таратушылардың жұмысында қандай шек бар?

 

Журналист әлеуметтік тақырыпта еркін жазады, ал басқа журналист ондай тақырыппен айналыспайды. Бұл жағынан жүздеген жазушы мақалаларын жариялауда қиындықтарға тап болады.

Қазіргі «нормалар» цензураны қажет етеді.

Әрине, оның сақталуы кейде билікке, кейде тіпті еңбек бостандығына да қайшы келеді.