Неге қазақстандықтар кітапты аз оқиды?

Неге қазақстандықтар кітапты аз оқиды?
жеке
блог

Неге қазақстандықтар кітапты аз оқыйды?

 

Біздің зерттеулерімізге сәйкес, бірнеше жыл бұрын Қазақстан посткеңестік елдер арасында жеке кітапханалар саны бойынша соңғы орында тұрған. Бүгінгі таңда әркімнің теледидары мен ұялы телефоны бар, бірақ жеке кітапхана құндылық ретінде периферияға кетті. Біз бүгін қанша кітап лақтырылып жатқанын көреміз. Егер қазақстандықтардың пікірінше, мемлекет қолдауы тиіс мәдениет бағыттарының рейтингтеріне қарайтын болсақ, онда әдебиет өндірісі мен көркем шығармалар жазу 13-ші (соңғы) орында. Біздің зерттеушілер сауалнамаға қатысқан респонденттердің тек 16% - ы бұл бағыттарды қолдау қажет деп санайды. Салыстыру үшін кинематография мен музей қызметі 31%, Қазақ халық шығармашылығы 30% жинады. Олар біз жүргізіп отырған сауалнамалардың нақты көшбасшылары", – деді "Стратегия "Әлеуметтік және саяси зерттеулер орталығы" ҚҚ президенті Гүлмира Илеуова.

Саясаттанушы Антон Морозов өз сөзінде өткен жылдың соңында ҚР Президенті жанындағы Қазақстандық стратегиялық зерттеулер институты жүргізген сауалнаманың деректерін келтірді, оның барысында қазақстандықтарға күнделікті өмірінде қағаз немесе электрондық кітаптарды қаншалықты жиі оқитыны туралы сұрақ қойылды. Еліміздің барлық өңірлерінде 2000 сауалнамаға қатысқан әрбір екінші адам кітап оқымайды, тек әрбір жиырмасыншы қазақстандық күн сайын қағаз кітаппен уақыт өткізеді, ал әрбір оныншы адам аптасына бірнеше рет оқиды. Ешқашан 52,6% қағаз кітап, 65,2% электронды кітап оқымайды..

Иә, бүгін кітап сатып алу бәріне бірдей мүмкін емес. Бірақ Қазақстанда төрт мыңға жуық кітапханалар бар. Ресми мәліметтерге сәйкес, 2019 жылы олардың пайдаланушыларының жалпы саны 5,4 миллионды құрады. Елдегі барлық тұрғындардың 29,2 пайызы көп сияқты, бірақ, мысалы, Беларуссиядан (34,8 пайыз) және Ресейден (40 пайыздан астам) аз. Сонымен қатар, егер сапарлардың жиынтық санын (52,4 миллион) ескеретін болсақ, онда оқырман ретінде тіркелген және мүшелік билеті бар әрбір қазақстандық жыл бойы кітапханаларға он рет қана келген екен.Бұл аз көрсеткіш.Кітап оқудың пайдасы болмаса зияны жоқ.Кітап оқу арқылы әр адам өзіне жақсы қасиеттерді ала алады.Барлық білім кітапта.Кітап оқу арқылы әр адам өзінің сөздік қорын жақсартып,білімін асыра алады.Телефон қарап көз ауыртқанша кітап оқыған 1000 есе артық.Айта берсе плюстері көп.Кітап оқып жүрейік.Қазақ әдебиетін,тілін одан сайын көркейтейік.Кітапханаларымыз көбейсін.