Екі аралас дін өкілдерінің отбасындағы бала тәрбиесі.

Екі аралас дін өкілдерінің отбасындағы бала тәрбиесі.
жеке
блог

Қазіргі таңда көптеген әлеуметтік желілерде ата-анасының діні екі түрлі деген тренд қалыптасты. Және де осы мәселе негізі кейінге қалдыратын мәселе емес. Неге? деген сұрақ туындайды. Себебі осындай отбасыда тәрбиеленген бала қоғамға өте қауіпті социум деп айтсақта қателеспейміз. Бұндай балалар негізінен басты манипулятор, алдау, арбау секілді салаларда кеңінен таралған оларға дін деген зат әшеін ғана ұғым болып саналады. Өйткені олардың психологиялық қарапайым адамдардан ерекше болып келеді. Қоғамдағы миссионерлік қызметте жүрген адамдар, немесе қаржы пирамидасында жүрген адамдар, сектантардың діни лидерлер і осындай индивидтер. Сіздер қызық олар не үшін ондай болып кетті? Олар неге ондай жаман жолға түсіп кетті?. Оған тек бір жауап ол ата-ананың санасыздығы. Олардың қандай кінәсі бар егер олардың діндері екі түрлі болса. Міне осы жерде барлық нәрсе сенімнен басталады. Егер бірінші субъект екінші субъектімен белгілі бір одақ құрғысы келеді. Содан кейін олар одақ құрып болған соң өзінің ұрпағын жалғастырғысы келеді. Ары қарай бала дүниеге келеді, ол өседі. Бірақ берген тәрбиесі белгісіз сенімді санасына сіңірді. Сонымен егер екі адамның діні екі түрлі болса онда ол семияда үнемі қарама-қайшылықтар болатыны шарт. Ортақ бір шешім шығара алмайды отбасында жанжал ұрыс керіс үнемі болып тұрады. Оны көрген бала барлық бәле діннен деп ойлайды.
Осындай балалық психикалық жарақтан кейін баланың санасы өзгере батайды. Оған дәлел Чарльз Дарвин. Осындай отбасыда тәрбиеленген Чарли дінді теріске шығарып. Эволюция деген терминді ғылымға енгізді. Және де бұл концепция да Адам баласы маймылдан жаралды деген ұғым қоғам үлкен бір мәселеге айналды десекте болады. Басқада Карл Маркс пен Фридрих Энгельста осындай отбасыда тәрбиеленген балалар болды десекте болады. Олардың ойынша дін ол жауыздықтың бастауы деп халыққа түсіндірді. Және де Кеңес өкіметі дінге сенушілерді қамап, атып, қудалағанын барлығымызға мәлім десекте болады. Енді бұл мәселенің алдын алу үшін әр отбасында бір дін болуы керек. Сол кезден бастап діни сенім, діни сана, діни ілім дегендей сенімдер қалыптасады. Сол кезден бастап қоғамдағы адамдар да біртіндеп түзеле бастайды. Мемлекетті құрайтын қоғам, ал қоғамды құрайтын адам.