Ең мықты жұмыс орындары тек Казну түлектерің тандайды

Ең мықты жұмыс орындары тек Казну түлектерің тандайды
жеке
блог

Бүгінгі таңда ҚазҰУ Қазақстан Республикасының Жоғары білім беру жүйесіндегі жетекші оқу орны болып табылады, барлық мамандықтар мен деңгейлер бойынша халықаралық аккредиттеуден бірінші болып өтті. ҚазҰУ Қазақстан жоғары оқу орындарының жалпы рейтингінде жетекші орын алады. "Сапа саласындағы жетістіктері үшін"Президент сыйлығының бірінші лауреаты болып табылады. Университет өнімдер мен қызметтердің жоғары сапасы үшін Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының дипломымен марапатталды. ҚазҰУ Халықаралық университеттер қауымдастығының мүшесі және Еуразиялық университеттер қауымдастығының тең құрылтайшысы болып табылады. Оқу орны Қазақстан мен Орталық Азия елдерінің алғашқы жоғары оқу орындарының бірі Болоньядағы Университеттердің Ұлы Хартиясына қол қойды, сапа менеджменті жүйесі бойынша Халықаралық сертификаттаудан сәтті өтті және ірі әлемдік сертификаттау орталықтарының, мысалы, IQNet халықаралық сертификаттау жүйесінің сертификаттарын алды. Университет өзінің алдына ішкі және халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болатын жоғары білікті мамандарды даярлау және тәрбиелеу мақсатын қояды. Қазіргі заманғы ғылымның жетістіктерін білім беру процесіне интеграциялау одан әрі даму бағыттарының бірі болып табылады. Ол үшін оқу процесіне қолданбалы ғылыммен тығыз байланысты курстар кіреді. Мысалы, студенттер мен аспиранттарға арналған курстар бар, олар өзектілігіне байланысты мемлекет қаржыландыратын ғылыми зерттеулердің нәтижелері бойынша әзірленеді. Университеттің дербестігі түлектердің практикалық дағдыларын арттыру мақсатында жұмыс берушілердің сұраныстары бойынша оқу жоспарларын әзірлеуге және өзгертуге мүмкіндік береді. Бұл ретте білім беру процесі халықаралық білім беру стандарттарына өте жақын, мысалы, әлемнің жетекші университеттерінің оқу жоспарлары мен бағдарламалары негізге алынды. Бұл ретте әрбір мамандықтың халықаралық рейтингтерге негізделген өз бағыты бар. ҚазҰУ жоғары білікті мамандарды даярлау, халықаралық білім кеңістігіне ары қарай кірігу, іргелі және қолданбалы зерттеулерді дамыту және оларды тәжірибеге енгізу үшін пайдаланылатын үлкен білім беру, ғылыми, инновациялық және өндірістік әлеуетке ие. Ғылыми зерттеулердің нәтижелері, мысалы, өндірісте немесе өндірісте қолдану арқылы сәтті жүзеге асырылады. Көптеген ғылыми топтардың ірі отандық және шетелдік кәсіпорындармен келісімшарттары бар және келісімдерге сәйкес технологиялар мен өндірісті дамыту үшін жұмыс істейді. Бүгінде ҚазҰУ-мамандықтардың кең ауқымын ұсынатын оқу-ғылыми кешен. 14 факультет, 98 кафедра, 20 ғылыми мекеме мен Орталық, техникалық парк бар. Университетте екі мыңнан астам профессорлар мен ғылым докторлары, 100-ден астам ірі академиялардың академиктері, 30-дан астам мемлекеттік және басқа да сыйлықтар лауреаттары, Жас ғалымдарға арналған 40 сыйлық лауреаттары және 45 мемлекеттік ғылыми стипендия иегерлері жұмыс істейді. Онда он сегіз мыңнан астам студенттер мен аспиранттар оқиды. Университет 418 ірі халықаралық университеттермен бірлескен халықаралық білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру, студенттік алмасу және т.б. мәселелер бойынша ынтымақтасады және ынтымақтасады. ҚазҰУ Қазақстанның болашағын қалыптастырады деп сеніммен айтуға болады, өйткені түлектердің көпшілігі қазақстандық қоғамның элитасын білдіреді және елдің дамуына қатысады. Студенттердің қаржылық көмегі мен уәждемесі түрінде әлеуметтік жобалар мен бағдарламаларға көп көңіл бөлінеді. Мысалы, үздік оқушыларға 15% жеңілдік беріледі немесе жетім балаларға немесе мүгедек студенттерге, республикалық және халықаралық байқаулардың жүлдегерлеріне үлкен жеңілдіктер қарастырылған. Ғылыми жобаларға қатысу мүмкіндігі жас ұрпақ үшін тағы бір маңызды мүмкіндікті ұсынады. Нәтижесінде олар тәжірибе мен жалақы алады. Университет сонымен қатар студенттерге арналған ғимараттар мен үй-жайлардың сапасы мен жағдайына назар аударады. Мәселен, өткен жылы жаңа 9 қабатты студенттік жатақхана салынды. Ол жақсы жабдықталған және Интернетке қол жетімді. Университетте Оқу-бұл динамикалық және қызықты тәжірибе. Жас ұрпақ еліміздің мәдени өміріне белсенді қатысады, өйткені университеттің өз радио және телебағдарламалары, студенттік клубтары мен ҚазҰУ Жастар Ұйымдары Комитеті жанындағы қоғамдары бар. ҚазҰУ-тамаша инфрақұрылымы бар және қарқынды әрі қызықты атмосферада өмір сүретін, жұмыс істейтін, білім алатын және көптеген студенттерді тиімді оқытатын және оқытатын жоғары білікті профессорлар мен оқытушылардың үлкен саны бар Қазақстанның үздік жоғары оқу орындарының бірі.