Мамандық таңдау өміріндегі қиын мәселе...

Мамандық таңдау өміріндегі қиын мәселе...
жеке
блог

Бәлкім бәрімізде мектеп қабырғасында болған шығармыз?Бәрімізде кім боларымызды білмей қиналған да шығармыз?Мінекей енді осы сезімді енді 2013 жылғы түлектерге де ойлануға тура келді!Енді мен де осы ой үстіндемін.Кішкентай кезімізде бәріміз де мұғалім болам дәрігер боламын деуші едік !ал қазір заман өзгерді жаңа технологиялардың пайда болуына байланысты жаңадан мамандықтар да пайда болды.Енді алдымызда таңдау да көп ол таңдаудың қиындығы да көп.Қай пәнді алып қарасақ та оның жақсы жағы мен жаманы да қатар жүреді. Адам бірақ ертен оқу орнын аяқтаған соң өз қызметін сүйіп ,өз қызметінен ләззат алуы керек емес пе?Асығыс жасалған таңдау сенің бүкіл өмірінді өзгертуі мүмкін.Сондықтан да өз жүректерін қалайтын мамандық иесі болындар!Алдымен қай мамандыққа баратынымызды аңықтау үшін қай салаға сенің өз бейімділін басым?қаңдай іспен шұғылданғанды ұнатасын деген сұрақтарға жауап іздеу керек.Достар,оқырмандар мамандық таңдау жалғыз өзінізге қиын болып жатса ата-ананмен мұғалімдермен ақылдасуына болады.Ал мен өз таңдауымды жасадым!Егер менімен достасқыларыныз келсе nur_1995_kz@mail .ru да сіздерден достық хатын күтем...