Тау-кен өнеркәсібіндегі IoT (заттар интернеті)

Тау-кен өнеркәсібіндегі IoT (заттар интернеті)
жеке
блог

АВТОР: https://heylink.me/roskhanzor


Тау-кен өнеркәсібіндегі IoT (заттар интернеті):

-бұл физикалық құрылғылардағы Интернетке қосылу мүмкіндіктерін кеңейту. Яғни бұл құрылғыларда Интернет арқылы жұмыс істейтін басқа машиналармен, сенсорлармен, қосылған құрылғылармен және жабдықтармен өзара әрекеттесіп және өзара әрекеттесетін электроника бар, оны қашықтан басқаруға.

IoT (заттар интернеті) бүкіл ұйымдардың жұмыс процесін өзгертеді және тау-кен саласын өзгертуге мүмкіндік береді. Бұл салаға қауіпсіздікті жақсарту үшін жерасты мониторингін және басқару жүйелерін енгізуге, сондай-ақ белгілі бір операцияларды автоматтандыруға мүмкіндік береді, осылайша олар тиімді және аз энергия мен қаржылық шығындармен жүзеге асырылады.

Жақында 100 тау-кен ұйымы жүргізген сауалнама нәтижесінде, қатысушылардың 70% - ы заттар интернеті оларға бәсекелестерден айтарлықтай артықшылық береді деп санайды, бірақ тау-кен өндірісі бұл технологияны баяу енгізуде. Сонымен қатар, 41% Бұл бизнес-процестерді автоматтандыруға көмектеседі деп санайды, ал жартысына жуығы оны шығындарды үнемдеу үшін пайдалануға болады деп санайды екен.

-тиімділікті арттыру үшін IoT (заттар интернеті)
Тау-кен өнеркәсібінде қазірдің өзінде Жасанды интеллект (AI), Машиналық оқыту (ML) және ұшқышсыз ұшу аппараттары қолданылады, бірақ цифрландыру және автоматтандыру тиімділікті одан әрі арттырып, пайдалану шығындарын азайтып, шахталардың жұмыс сапасын жақсарта алады.

-тау-кен саласы IoT (заттар интернеті) негізгі мақсаты өнімділігін арттыру және шығындарды азайту болып табылады; бұл тау-кен жабдықтары датчиктер мен жабдықтарды бақылау жүйелері арқылы қол жеткізуге болады. Үлкен деректер деп аталатын осы сенсорлар жинайтын деректерді өз операцияларын жүргізудің үнемді әдістерін анықтау және тиімділікті одан әрі арттыру үшін пайдалануға болады.

-осы датчиктердің деректері жабдықтың тиімділігін арттыру арқылы жұмыс уақытын азайту үшін де қолданыла алады. Мысалы, Glencore жалпы тиімділікті арттыру үшін оның қалай жұмыс істейтінін көру үшін өзара байланысты ресурстар мен жабдықтардан іргелі деректерді жинау үшін сандық сенсорларды қолданады. Бұл оларға орташа тоннажды 55 тоннадан 60 тоннаға дейін арттыруға мүмкіндік берді.

-осылайша, операцияның әр бөлігін бағалау әлдеқайда қарапайым және әкімшілерге маңызды жабдықтың тозуын анықтауға және жөндеу немесе техникалық қызмет көрсету қажет болған кезде анықтауға мүмкіндік береді. Интернет заттарын енгізу сонымен қатар бір нәрсені түзету қажет болған кезде инженерлер қашықтан кіріп, мәселелерді шеше алады, бұл сайттың уақыты мен қаржысын үнемдейді.

-IoT (заттар интернеті) арқылы Тау-кен қауіпсіздігін арттыру Тау-кен өндірісі әрдайым өте практикалық сала болды – көбінесе өнімді физикалық түрде алу немесе оны пайдалану қажеттілігі туындайды, сонымен бірге жұмысшылар үшін жарақат пен құлау қаупі бар-әсіресе шахталар тереңдей түскен сайын.және қауіпті. […]