Менің таңдауым – «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» маман

Менің таңдауым – «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» маман
жеке
блог

   Неліктен мен әл-Фараби Қазақ Ұлттық Университетіндегі «әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» мамандығын таңдадым? Мен бұл сұрақты өзіме үнемі қоямын. Педагогикалық жұмыстың нақты мақсаты-адамды үздіксіз сұрақ қою күйінде қалдыру, сондықтан мен өзімді жетілдіруде ұстануға тырысамын. Маған жаңа нәрселерді үйрену, сұрақтар қою және оларға жауап іздеу ұнайды. Ең бастысы-уақытты тиімді пайдалану, өйткені менің жетістігім мен педагогикалық тәжірибем осыған байланысты.

   Бұл мамандық қоғам үшін өте маңызды, өйткені ол балаларға өмірде өз орнын, өз жолын табуға, толыққанды азамат болуға көмектеседі. Көптеген мәселелі, қараусыз, тұрмысы нашар отбасылардан шыққан балалар ата-аналарынан қажетті тәрбие алмайды. Әлеуметтік педагог бұл олқылықтың орнын толтыруға және баланың қоғамға қарсы және заңсыз іс-әрекеттерінің алдын алу мақсатында қызмет атқарады. Ол өз қамқорлығындағы адамдардың мәселелерін, қажеттіліктерін, жеке басы мен мінезінің ерекшеліктерін, мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және барлық деректер негізінде балаға өз құқықтарын іске асыруға, оның міндеттерін меңгеруге көмектесе отырып, әлеуметтік көмекті жүзеге асырады. Әлеуметтік педагог балалармен дәстүрлі тәсіл мүмкін емес немесе тиімсіз болған жағдайда жұмыс жасайды . Ол жеке тәрбие жұмысын жүргізеді, балалардың отбасыларына барады, ата-аналармен немесе олардың заңды өкілдерімен түсіндіру-насихат жұмыстарын жүргізеді, балалардың сабаққа келуін бақылайды, үйірмелер мен қызығушылықтарын таңдауға көмектеседі. Әлеуметтік педагог әрдайым және барлық жерде мемлекеттік мекемелерде, әртүрлі комиссияларда, әкімшілік органдарда баланың мүдделерін қорғайды.

 

   Әлеуметтік педагогтың қызмет жүйесін жеңіл деп айта алмаймын, себебі, орасан зор рухани күшті талап етеді. Ол көбінесе дисфункционалды ата-аналардың немқұрайлылығы мен тәрбиесіздігіне, басқалардың балалардың проблемаларына деген қатал көзқарасына тап болады. Сонымен қатар, өз қамқоршыларының сеніміне кіру өте қиын болуы мүмкін, себебі, қиын балалар жиі ашуланшақ келеді және олар ешкімге сенбейді. Бірақ сіз баламен түзелу жолында бірге болып, сайып келгенде, қоғамның толыққанды мүшесі болуға көмектескен кезде керемет сезімге ие боласыз.

 

   Менің педагогикалық ұстанымым: әлемді жақсырақ және мейірімді ету. Менің болашақ тәрбиеленушілерім де әлемді жақсы жағына қарай өзгерткендерін қалаймын!

 

«Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» мамандығының 4 курс студенті – Асылбек Раушан Асылбекқызы

 

Ғылыми жетекші: философия ғылымдарының кандидаты, доцент Ашекеева Қ.Н.

 

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, Педагогика және білім беру менеджменті кафедрасы.