“Дүйсенбілік волейбол” спорттық турнирінің ашылу салтанаты өтті.

“Дүйсенбілік волейбол” спорттық турнирінің ашылу салтанаты өтті.
жеке
блог

Спорттық турнирдің мақсаты - елдегі спорттық қозғалысты дамыту, салауатты өмір салтын ынталандыру, дамыту және нығайту, сондай -ақ волейболдан спорттық турнирлер арқылы жастарды дене шынықтыру мен спортқа тарту. Жастарға өмірден өз орнын табуға көмектесу, жан тыныштығын байыту, жақсы қасиеттерді сіңіру, қоғам арасындағы қарым -қатынасты қалыптастыру және нығайту. 

 

Аталмыш турнир “Оқушылар сарайының” спорт залында болды. Волейбол турнирінің шарттары:

1.        Спорттық турнир 2021 жылдың 01 қарашасы мен 29 қараша аралығында өтті.

2.        Турнир лига форматында өтті.

3.        Турнирге Алматы қаласының ауылдық және қонақтағы жастарының қатысуымен базарлардың өкілдері қатыстф (NEET санаты).

4.        Волейбол турнирінің жалпы уақыты жарыстан 9 апта бұрын анықталды.

5.        Іріктеу ойындарының қорытындысынан кейін 16 команданың 4 командасы финалдық ойынға жолдама алды.

6.         Матчты полиция мен медициналық қызметкерлер бақылады. Бұл ретте барлық санитарлық шаралар сақталынды.

 

Спорттық турнирдің жеңімпаздары естелік сыйлықтар, дипломдар, ақшалай ұтыстар сондай -ақ «Qazaqstan Jastary»ҚҚ кубогымен марапатталды.