Франция баспасөзі

Франция баспасөзі
жеке
блог

Орындаған: Акбаева Амина 2 курс студенті

Ғылыми жетекшісі Майкотова Г. Т., ф. г.к., доцент,

Әлім Ә. А., аға оқытушы

Француз журналистикасы өзінің алғашқы қадамдарынан бастап неміс және ағылшын мерзімді басылымдарынан сапалы түрде ерекшеленді. Баспа тарихшыларының бірі 19 - 20 ғасырдың басында Людвиг Саламон Француз мөрін "теңіздің үнемі өзгеріп тұратын бетімен" салыстырады, оның үлкен "қозғалғыштығын"атап өтеді. Ол француз мөрі ағылшын тілінің әсемдігімен, тапқырлығымен, темпераментімен және қайталанбас өнерімен күн сайын әрдайым шынайы болмаса да, қазіргі кездегі әлемдік өмірдің суреттерінен асып түсетінін жазады. Француз мөрі неміс және ағылшын тілдеріне қарағанда тезірек және жеңіл, оның дамуының алғашқы кезеңдерінен өтті. Алғашқы Француз парағы қарапайым жаңалықтар хабарламасынан әрі қарай жүрді және қоғамда белгілі бір идеяларға деген жанашырлықты оятуға тырысты.

ХХІ ғасыр Француз журналистикасына технологиялық, құқықтық, әлеуметтік-саяси факторлар баспасөз нарығын толығымен өзгертіп, электронды БАҚ-тың дамуына жағдай жасаған кезде, ғасырлар бойы өзгерістермен салыстыруға болатын өзгерістер әкелді. Соңғы онжылдықта Францияның медиа нарығының дамуына, сондай-ақ журналистиканың жаңа ұлттық моделінің қалыптасуына тікелей әсер еткен көптеген оқиғалар болды.

Бірақ, қазір таңда Францияда "fashion-журналистикаcы". жиі кездеседі. Себебі, Франция сән индустриясының отаны. Сән журналистикасы сұранысқа ие болғандықтан, олар сол жайлы жиі басып, жазуға тырысады. Егер мен сәнді журналистикасы - бұл журналистиканың әлем бойынша көп оқылатын журналистика түрінің бірі деп атасам, қателеспеймін.

Қазіргі әлемде бұл сегмент тек өз қолданушылары үшін жаппай және өзекті мәнге ие бола отырып, қарқынды дамуда. Тек "fashion журналистикасына"арналған журналдар бар. Олар  – "Vogue", "Officiel", "Harper' s Bazar", "Elle", "Cosmopolitan". Бұл журналдардың барлығын Франция мемлекеті бастырып, шығарады.  

Қорытындылай келе Франция журналистикасы күннен күнге заман талабына сай қалыспай дамуда.  ХVIII, XIX ғасырларда болсын, ХХІ ғасырда болсын Франция елінің журналстикасы, әлем баспа сөзінің алдыңғы қатарында.