Samsung пен LG компанияларының келіспеушілігі

Samsung пен LG компанияларының келіспеушілігі
жеке
блог

 Келісім - шартқа сәйкес LG дүкендерінде тек LG смартфондары, ал Samsung дүкендерінде тек Samsung смартфондары сатыла алады. Бұл келісім шағын және орта электроника дүкендерін екі технологиялық алыптардан қорғауға арналған. Енді LG бүкіл ел бойынша 400-ден астам фирмалық дүкендерде iPhone сатуды бастауға ниетті. Samsung мұндай қадам оның 5G смартфондарының нарықтық үлесіне теріс әсер етеді деп қорқады. Естеріңізге сала кетсем, Apple әлемдегі 5G смартфондарының ең ірі жеткізушісі болып табылады, ал Samsung ең жылдам өссе де, төртінші орында.

LG Samsung-пен жасалған келісім өз күшін жоғалтты деген пікірде, өйткені онда компаниялардың бірінің бизнесінде айтарлықтай өзгерістерге байланысты келісімді қайта қарауға болатын тармақ бар. LG үшін бұл өзгеріс мобильді бөлімшенің жабылуы болды.

LG-нің бастапқы жоспарында брендтік дүкендерінде iPhone, iPad және Apple Watch сату болды, бірақ қазір компания тек смартфондарда тоқталды. Samsung LG-ге қысым көрсетуге тырысуда, Кореяның ең ірі үш ұялы байланыс операторынан LG-ден iPhone-нан басқа, Galaxy смартфондарын өз дүкендерінде сатуды талап етуді сұрайды. Естеріңізде болса, LG смартфондар өндірісі 2021 жылдың сәуірінде тоқтатылатыны туралы хабарлады. Басқа компаниялар нарықтағы бос орын үшін күресті бастады. Смартфондарды сатудың әлемдік көшбасшысы-Samsung. Екінші орында Apple.