Экобизнеске арналған 5 идея

Экобизнеске арналған 5 идея
жеке
блог

"Жасыл" - бұл жаңа қара. Әлемдік компаниялар экологиялық таза өндіріске бірінен соң бірі қосылады: H & M қайта өңделген материалдар мен органикалық мақтаның коллекцияларын ұсынады, ал BMW және Mercedes Электр машиналарын шығарады. Экологиялылық жаһандық әлемдік трендке айналды, оның өзектілігі тек арта түседі.Экобизнес әзірге қарқын ала бастаған бос орын, сондықтан егер сіз басынан нарықты иемденсеңіз, жақсы ақша таба аласыз. Экобизнесмендердің қосымша мотивациясы-маңызды іске қатысу сезімі.

1.Экотурларды ұйымдастыру

Бастапқы капитал:300-400 мың теңге

Бизнесті бастау үшін қажет:

·         ЖК немесе ЖШҚ ретінде тіркелу.

·         Онлайн-касса.

·         Көркем маршрут.

·         Жаяу жүру жарақтары.

·         Бағыт бойынша жолсеріктер.

·         Бизнесті дамытуға арналған сайт пен әлеуметтік желілер.

Егер сіз табиғатта болғанды ұнататын болсаңыз және өз аймағыңыздағы керемет жерлерді білсеңіз, сіз экотурларды — мегаполистер мен шетелдіктердің тұрғындары үшін аз уақытты саяхат ұйымдастыра аласыз.

Экологиялық туризм өзгеше болады, әдеттегіден науқанға қатысушылар табиғаты бұзылмаған жерлерге барады және оған жауапкершілікпен қарайды: өзінен кейін қоқыс пен алау қалдырмайды. Мұндай демалыс шатырларда түнеу, серуендеу, өзенге шомылу, балық аулау, жидектер мен саңырауқұлақтарды жинауды қамтиды — қала тұрғындары мен шетелдіктер үшін бұл табиғатқа мүмкіндігінше жақын экзотика.

 

 2. Экологиялық таза қапшықтарды өндіру және сату

Бастапқы капитал:120 мың теңгеден бастап.

Бизнесті бастау үшін сізге қажет:

·         ЖК немесе ЖШҚ тіркеу.

·         Тігін машинасы.

·         Экоматалар және тігін фурнитурасы.

·         Бизнесті дамытуға арналған сайт пен әлеуметтік желілер.

Егер сіз тігуді, кесуді немесе тоқуды білсеңіз, планетаны өлімнен құтқаратын өнімді жасауға тырысыңыз. Бұл сөмкелер, жемістер, көкөністер мен дәнді дақылдарды сақтауға арналған сөмкелер, әдемі басылған кенеп сөмкелер, джут пакеттері, балауыз майлықтар немесе қайта пайдалануға болатын аяқ киім болуы мүмкін.

Мұндай бизнес салыстырмалы түрде жаңа, бірақ кейбір бағыттар танымал болды: эко-сөмкелер Instagram-да ондаған аккаунттарды ұсынады. Бірақ балауыз майлықтары мен джут пакеттері әлі ашылмаған. Пайда алу үшін, креативті тауар ойлап тауып,өзіндік құнын төмендетуге мүмкіндік беретін нәрселерді ойластыру қажет: сапалы маталарды төмен бағамен сататын жеткізушіні тауып, тауарды жеткізу және өткізу нарығы. Мысалы, шағын дүкендермен, дүкендермен және базарлардағы сатушылармен серіктестік туралы келіссөздер жүргізу.

 

3. Орамасыз тауарлар дүкені

Бастапқы капитал: 300 мың теңге.

Бизнесті бастау үшін сізге қажет:

·         ЖК немесе ЖШҚ ретінде тіркелу.

·         Онлайн-касса.

·         Сататын жер.

·         Сатуға арналған тауарлар.

·         Диспенсерлер және өнімдерге арналған басқа ыдыстар.

·         Сауда жабдықтары.

·         Сатушы.

Супермаркеттердегі ең танымал өнім — пластикалық пакеттер. Жыл сайын 65-80 миллиард дана полиэтилен пакеттері сатылады және олардың барлығы қоқысқа кетеді. Сонымен қатар, қағаз және биологиялық ыдырайтын пластиктен жасалған пакеттер де жарамайды: олар да өндіріс кезеңінде экологияға зиян. Сонымен қатар, көптеген өнімдер полипропилен (макарон, жарма, печенье, нан) немесе картон орамаларында (кәмпиттер, косметика, дайын таңғы ас) сатылады.

Шешім-қаптаманы мүлдем пайдаланбау. Бизнес осылай жұмыс істейді: кәсіпкер тауарларды жеткізушіден көп мөлшерде сатып алады және салмақ бойынша сатады. Сатып алушы өз контейнерімен келеді-нәтижесінде пластикті тұтыну азаяды. Қиындығы-сатып алушылардың көбі қаптамадан бас тартуға дайын емес, сондықтан сіз жарнамаға көп уақыт бөліп, әлеуметтік желілерде дамуға қаражат салуға тура келеді.Әдетте, дәнді дақылдар, көкөністер, кондитерлік өнімдер мен басқа да өнімдердің бағасы қаптамада үнемдеуге байланысты төмен. Сондықтан сіз сатып алушыларды өз бизнесіңіздің экологиялық таза болуы есебінен ғана емес, төмен бағалар есебінен де тарта аласыз.

4. Секонд-хенд

Бастапқы капитал:500 мың теңгеден.

Бизнесті бастау үшін сізге қажет:

·         ЖК немесе ЖШҚ ретінде тіркелу (егер сіз шетелдік жеткізушілермен жұмыс істесеңіз).

·         Онлайн-касса.

·         Сауда жабдықтары (ілгіштер, айналар, аяқ киім сөресі, таңбалау тапаншалары, таразы).

·         Сататын жер

·         Сатуға арналған киім.

·         Сатушы.

Экологияға қамқорлық-бұл жауапты тұтыну, ал секонд-хендтер киімге екінші өмір береді. Мұнда сіз қандай да бір себептермен кимейтін  немесе бекер сатып алған киімдерді сата аласыз және оларды қоқысқа жібермейсіз.

Секонд-хенд ашудағы басты қиындық-заттарды іздеу. Дәстүрлі әдіс-Қазақстан,Ресей мен Еуропадағы арнайы қоймалардан киім сатып алу. Жеткізушілерді "секонд-хенд киім сатып алу" немесе "секонд-хенд көтерме сатып алу"сұраулары бойынша табуға болады. Мұндай компаниялар киімнің сапасы мен сұрыпталуына байланысты жеткізудің әртүрлі санаттарын ұсынады.

Ең арзан жеткізілім — сұрыпталмаған заттар, олардың арасында тозған, сатуға жарамсыз заттар болуы мүмкін. Қымбат жабдықтарда жаңа және брендті киімдер жиі кездеседі. Көбінесе секонд-хендпен жұмыс жасайтын дүкендер кішкентай дүкендер болып табылады, сондықтан заттар бір-біріне мықтап ілінеді. Кейбір сатып алушылар бірнеше сағат бойы стильді нәрсе іздеуге дайын, бірақ мұндай азшылық. Тауарларды тезірек сату үшін сапалы фотосуреттер түсіріп, оларды әлеуметтік желілерге салыңыз. Стильді бейнелер жасаңыз және сіздің киіміңіздін қалай керемет көрінетінін көрсетіңіз.

5. Букинистік дүкен

Бастапқы капитал: 400 мың теңгеден.

Бизнесті бастау үшін сізге қажет:

·         ЖК немесе ЖШҚ ретінде тіркелу.

·         Сататын жер

·         Кітаптарға арналған стеллаждар

·         Онлайн-касса.

·         Келушілерге арналған бірнеше орындық.

·         Сатушы.

·         Кітаптарға арналған жүк машинасы (Жүк таксиін жалдауға болады).

Бизнеске арналған тағы бір идея — пайдаланылған кітаптар, журналдар және винил жазбалары бар букинистік дүкен. Бизнестің ақысын төлеу үшін сізге арзан жалға берілетін бөлме табу қажет, ал қосымша табыс алу үшін шағын кофехана мен коворкинг ұйымдастыру керек-ол үшін жұмыс үстелдері мен кофе машиналарын сатып алу қажет (айтпақшы, оны кофе дәндерін жеткізушілер жалға береді).Сіз кітаптарды қажет емес адамдардан ала аласыз: көптеген адамдар оларды қоқысқа тастайды. Тағы бір нұсқа — баспаханалармен келісіп, дүкенге баспа өнімдерінің ақаулы партияларын алу. Нашар күйдегі кітаптар (тамырлары мен сарғыш парақтары бар) макулатураға қалдырылады, қалғандары жанр бойынша сұрыпталады және дүкеннің әлеуметтік желілеріндегі ерекше табылулар туралы айтады.